Auto schreef:Luther schreef:Sorry, @huisman, maar in deze heeft @Mara gewoon gelijk. De situatie van jouw dochters is echt een uitzondering, in elk geval in de Randstad en in Zeeland. Van sep - apr komt ongeveer 90-95% van de meiden op onze school in een broek; ze kleden zich dan om in de dameskleedkamers die naast de damestoiletten zijn gebouwd. De omgekeerde beweging wordt gemaakt als ze naar huis gaan. En ik weet dat het op de school waar @Mara over spreekt, niet anders is. En ja, de meeste meiden lopen thuis ook in een broek.
Even kijken dus het VLC is een uitzondering omdat Zeeland en Randstad het zo doen .......... volgens mij is dat een oneigenlijke manier van discussieren omdat je niet kan aangeven wie hierop nou een uitzondering is. Je kan wel aangeven dat het beleid van het VLC wel nageleefd wordt en niet in de Randstad en Zeeland.
Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg dat VLC en Fruytier een uitzondering zijn op datgene wat Mara naar voren bracht. De schoolregels worden daar kennelijk ook in de meeste gezinnen nog ondersteund.
Ik vergat inderdaad Gomarus te noemen. Minstens een keer in de week zie ik nogal wat Gomaristen op de fiets in de richting van Hardinxveld fietsen. De meeste dames hebben om elk been een rok aan...
Verder is er i.i.g. in de Randstad geen streng beleid op dit punt. Ik heb begrepen dat dat in Zeeland ook niet het geval is.
Maar gezien de roklengte van sommige dames, na hun verkleedpartij, zou het mij een lief ding waard zijn, als ze hun broek aan zouden houden...
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)