Kleppe, toch?ZWP schreef:Is dat een winkelketen met een reformatorische eigenaar?DDD schreef:Seats en Sofa´s is anders in het geheel geen dure winkel, toch?
Vraag (algemeen)
Re: Vraagje
~~Soli Deo Gloria~~
Yep...niet aan te raden trouwens.Hendrikus schreef:Kleppe, toch?ZWP schreef:Is dat een winkelketen met een reformatorische eigenaar?DDD schreef:Seats en Sofa´s is anders in het geheel geen dure winkel, toch?
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Mart toch? Hij lijkt enigszins op zijn vader.Hendrikus schreef:Kleppe, toch?ZWP schreef:Is dat een winkelketen met een reformatorische eigenaar?DDD schreef:Seats en Sofa´s is anders in het geheel geen dure winkel, toch?
De zaak bestaat al sinds 1985, het jaar dat zijn vader naar R. kwam.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Seats en sofa's is toch van Poppliers? En niet van Mart Kleppe?-DIA- schreef:Mart toch? Hij lijkt enigszins op zijn vader.Hendrikus schreef:Kleppe, toch?ZWP schreef:Is dat een winkelketen met een reformatorische eigenaar?DDD schreef:Seats en Sofa´s is anders in het geheel geen dure winkel, toch?
en Seats en Sofa's daar moet je in ieder geval wegblijven..
Mart Kleppe moet je alleen zijn als je teveel geld hebt...

Laatst gewijzigd door Sheba op 02 jun 2015, 10:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat dacht ik ook; maar als ik me niet vergis deelt Poppeliers met Kleppe hetzelfde kerkverband.
Floppy schreef:Dat dacht ik ook; maar als ik me niet vergis deelt Poppeliers met Kleppe hetzelfde kerkverband.
Oke, dat is duidelijk... (En ook wel beschamend)
De een licht de boel op. De ander is zo schrikbarend (te)duur... Dat als ik daar een bank zou kopen en er 's avond mijn kop koffie op zou drinken in een warme en gezellige kamer met een lekkere koek erbij... ik mij toch enigszins ongemakkelijk zou voelen, bedenkend dat voor een groot deel van dat geld ik mijn naaste zou hebben kunnen helpen.
En dat allemaal om de winkeliers uit de eigen achterban te ondersteunen?

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Dat zal dan een nescafeetje met een droog kaakje worden Sheba.Sheba schreef: De ander is zo schrikbarend (te)duur... Dat als ik daar een bank zou kopen en er 's avond mijn kop koffie op zou drinken in een warme en gezellige kamer met een lekkere koek erbij... ik mij toch enigszins ongemakkelijk zou voelen, bedenkend dat voor een groot deel van dat geld ik mijn naaste zou hebben kunnen helpen.

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Via Google word je niet blij van het concept, inderdaad...
Duur... tja... Zou dat ook te maken hebben met de dure reclamecampagnes?Sheba schreef:Seats en sofa's is toch van Poppliers? En niet van Mart Kleppe?-DIA- schreef:
Mart toch? Hij lijkt enigszins op zijn vader.
en Seats en Sofa's daar moet je in ieder geval wegblijven..
Mart Kleppe moet je alleen zijn als je teveel geld hebt...
En kijk eens hoeveel reclamefilmpjes van Mart er op Youtube staan.
Volgens mij zit daar wel een goede promotor achter.
De advertenties ook: Vakwerk!
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Er zijn ook familiebanden.Floppy schreef:Dat dacht ik ook; maar als ik me niet vergis deelt Poppeliers met Kleppe hetzelfde kerkverband.
Ik ben een ei op het gebied van alles wat digitaal is. Nu heeft mijn telefoon het op een zeer ongelegen moment begeven. Reparatie duurt zes weken, en zo lang kan ik niet zonder. Ik wilde als tijdelijke vervanging een prepaidgeval kopen, en daar mijn abonnement-sim in doen. Kan dat? En maakt het nog uit van welke provider de prepaidtelefoon is? #voeltzichdom
Waar is DIA?
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Ga gewoon naar een 'telecom' winkel en vraag om de goedkoopste simlock-vrije telefoon die ze hebben. Zul je rond de 20-25 Euro kwijt zijndenk ik.Zita schreef:Ik ben een ei op het gebied van alles wat digitaal is. Nu heeft mijn telefoon het op een zeer ongelegen moment begeven. Reparatie duurt zes weken, en zo lang kan ik niet zonder. Ik wilde als tijdelijke vervanging een prepaidgeval kopen, en daar mijn abonnement-sim in doen. Kan dat? En maakt het nog uit van welke provider de prepaidtelefoon is? #voeltzichdom
En let op of je sim wel past. Oude sim, micro sim of nano sim.