Dat laatste is juist en uit dien hoofde had hij een adviserende stem.-DIA- schreef:Dan was ik wellicht abuis.De Haas schreef:Nee, dat is zijn neef. Ds. L. Blok.-DIA- schreef:
Hij had toch een adviserende stem?
Ds. P. Blok is ongeveer van 1970-1990 curator geweest.
Ik meende dat ds. L. Blok tot voor kort vaste docent was aan de Th. Sch.
Curatorium Gereformeerde Gemeenten 2015 (discussie)
Re: Curatorium Gereformeerde Gemeenten 2015 (discussie)
Dus wie hebben er zitting vandaag bij het curatorium?
Volgens mij is een lijst in voorgaande jaren hier wel eens gepubliceerd.lena schreef:Dus wie hebben er zitting vandaag bij het curatorium?
Dan moeten we wel de veranderingen in ogenschouw nemen voor zover
die bekend zijn.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Hier kan je alle info terugvinden http://gergeminfo.nl/kerk/theologische-school-nllena schreef:Dus wie hebben er zitting vandaag bij het curatorium?
Als er geen zieken zijn, de volgende personen:lena schreef:Dus wie hebben er zitting vandaag bij het curatorium?
De predikanten J. J. van Eckeveld, M. Karens, B. van der Heiden, P. Melis, A. Schreuder en G. J. N. Moens.
De ouderlingen K. H. de Heer, L. J. Goud en B. Agteresch.
Adviseurs: De predikanten A. Moerkerken, G. J. van Aalst en P. Mulder.
-
Nee, en dus ..... ?De Haas schreef:Nee.johannes schreef:heeft ds vreugdenhil er al eens in gezeten of vd Net, Baan?
Als je deze discussie nu eens van een afstand volgt, krult er toch wel een glimlach om je lippen.

een glimlach? er is nog steeds niemand aangenomen. wat een verschrikkelijke toestand is het toch.
"* For God so loved the world, that he gave his only begotten Son, that whosoever believeth in him should not perish, but have everlasting life. *""
Misschien maakt het curatorium wel een grapje met de Boezemsingel watchers , en krijgen we einde van de middag te horen dat er de afgelopen dagen 10 zijn aangenomen ;-)
Er valt weinig te lachen, hoor!
Laten we maar blijven bidden en hopen
Laten we maar blijven bidden en hopen
Haha, ik ben het wel met Theodosius eens. Come on. Bijzondere vertoning - de belangstelling bedoel ik dan.
Trieste vertoning hier, terwijl heel de Ger Gem in spanning zit. Wat bezielt mensen om hier zo mee om te gaan. Laten we liever één front vormen ipv elkaar belachelijk te maken. En bidden of er nog mannen aangenomen mogen worden.
Zou GG adviseren meerdere curatoria te houden per jaar(minimaal 2).Theodosius schreef:Nee, en dus ..... ?De Haas schreef:Nee.johannes schreef:heeft ds vreugdenhil er al eens in gezeten of vd Net, Baan?
Als je deze discussie nu eens van een afstand volgt, krult er toch wel een glimlach om je lippen.Minstens. Of je schatert het uit.
Sorry, mensen. De 'zweem van spanning en geheimzinnigheid' wordt volgens mij hier op dit forum gevoed en opgevoerd. Je maakt er met elkaar een belachelijke vertoning van. Alsof er een trekking is van de Postcodeloterij.
De andere gedachte die mij steeds binnenvalt als ik het forum volg; ligt de lat zo hoog of is het aanbod zo mager.
De gemiddelde gg-kerkenraadsleden die ik ken zullen bij het verstrekken van een attest al een bloedserieuze afweging hebben gemaakt.
Als buitenstaander blijft het voor mij een curieus gebeuren.
Dit vind ik ook een verstandige post. Was er meer nood, er zouden ook leraars gezonden worden.Anneke B schreef:Trieste vertoning hier, terwijl heel de Ger Gem in spanning zit. Wat bezielt mensen om hier zo mee om te gaan. Laten we liever één front vormen ipv elkaar belachelijk te maken. En bidden of er nog mannen aangenomen mogen worden.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
- FlyingEagle
Nog meer nood? Er is toch al heel veel nood? Zoveel lege kansels, zoveel gebeden in de gemeenten?-DIA- schreef:Dit vind ik ook een verstandige post. Was er meer nood, er zouden ook leraars gezonden worden.Anneke B schreef:Trieste vertoning hier, terwijl heel de Ger Gem in spanning zit. Wat bezielt mensen om hier zo mee om te gaan. Laten we liever één front vormen ipv elkaar belachelijk te maken. En bidden of er nog mannen aangenomen mogen worden.
God zend geen dienaars wanneer wij maar genoeg nood hebben
nou mannen gaat niet meer lukken ben ik bang. eerder man, laten we er voor bidden.Anneke B schreef:Trieste vertoning hier, terwijl heel de Ger Gem in spanning zit. Wat bezielt mensen om hier zo mee om te gaan. Laten we liever één front vormen ipv elkaar belachelijk te maken. En bidden of er nog mannen aangenomen mogen worden.
al vind ik het curatorium dit jaar meer een trieste vertoning dan dit forum als ik eerlijk ben....
"* For God so loved the world, that he gave his only begotten Son, that whosoever believeth in him should not perish, but have everlasting life. *""