SGP op TV (5 sept '05)
SGP op TV (5 sept '05)
Maandag 5 september was de SGP op TV bij de NCRV in het programma Schepper & Co. Je kunt de uitzending hier bekijken.
De eerdere topic over dit onderwerp is gesloten. We willen het onderwerp toch nog een kans geven. Als de discussie weer verzand zal ook deze topic verdwijnen. Het is een voor de SGP belangrijk onderwerp, probeer dus serieus te discussieren.
De eerdere topic over dit onderwerp is gesloten. We willen het onderwerp toch nog een kans geven. Als de discussie weer verzand zal ook deze topic verdwijnen. Het is een voor de SGP belangrijk onderwerp, probeer dus serieus te discussieren.
mijn reactie was serieus maar goed.Oorspronkelijk gepost door Yael
- - - knip - - -
[edit]
probeer dus serieus te discussieren , dit is toch hoop ik wel duidelijk . . .
[/edit]
[Aangepast op 6/9/05 door limosa]

[edit]
serieus, dat wil dus ook zeggen: inhoudelijk
[/edit]
[Aangepast op 7/9/05 door limosa]
Dat zou toch niet hebben gewerkt. Zoals de uitzending nu was, was het goed. Dhr. Noordergraaf en mevr. Grabijn hebben nu een genuanceerd beeld van de SGP kunnen geven.Oorspronkelijk gepost door Unionist
Ik vond het een mooie uitzending, volwassen vragen en goede antwoorden. Je kon wel zien dat niet iedereen gewend was met tv om te gaan.
Ik blijf het jammer vinden dat ze geen tegenstanders bereid vinden voor de tv op te treden. Zou een en ander wel boeiender maken.
- Miscanthus
hmm kvond het vroeger maar een vervelende kwast. Maar dat vond hij mij wrs ook :,:,Oorspronkelijk gepost door Miscanthus
Prima neergezet door mijn voormalige leraar Duits.... :u
En dan te bedenken dat ze praten met een gereformeerd theologe die de opstanding van Christus loochent......
[Aangepast op 7/9/05 door Miscanthus]
als ik er weer eens wat uitgetrapt werdtie al rood als ik binnen kwam en zei hij een keer
3 uur!, wat hebbie gedaan?
Ik vond het wel een aardige uitzending. Net toen het zo'n beetje spannend werd was de tijd om. Maar toch hebben we een paar heel redelijk klinkende SGP-ers gezien en gehoord. Niks mis mee. De vraag is een beetje hoe de hard-line SGP-ers hier over denken. Het is te hopen dat de interne discussie een beetje elegant kan worden afgerond.
Ik denk dat er nog wel iets meer mediatraining gegeven mag worden. Je ziet dat het zich bewust zijn van camera er soms niet helemaal is.
Overigens, ik heb ook nog Duits gehad van de burgemeester. Welke forummers nog meer?
Ik denk dat er nog wel iets meer mediatraining gegeven mag worden. Je ziet dat het zich bewust zijn van camera er soms niet helemaal is.
Overigens, ik heb ook nog Duits gehad van de burgemeester. Welke forummers nog meer?
Oorspronkelijk gepost door limosa
Ik vond het wel een aardige uitzending. Net toen het zo'n beetje spannend werd was de tijd om. Maar toch hebben we een paar heel redelijk klinkende SGP-ers gezien en gehoord. Niks mis mee. De vraag is een beetje hoe de hard-line SGP-ers hier over denken. Het is te hopen dat de interne discussie een beetje elegant kan worden afgerond.
yep, hier Billy.. Duits gehad van Noordergraaf en ook weles straf

Noordergraag is man met weinig humor
voor zijn ambt wel heel geschikt denk ik.
Super hoe hij het deed in dit intervieuw!
dachten er maar meer zo, dan hadden we vandaag niet zo'n vervelende rechtzaak gehad.....................
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
- ndonselaar
- Contacteer:
Ik vond Noordegraaf de minste in het interview. Vooral dat begin over 'exegese'. Het kwam bij mij erg 'plakkerig' over. Ik vond die van de SGP-jongeren stukken beter.
In necessariis unitatem custodiant, in non necessariis libertatem, in utrisque prudentiam et charitatem, in omnibus conscientiam inoffensam in diem Domini
Dat heeft waarschijnlijk ook te maken met het standpunt wat je zelf inneemt in deze hele kwestie?Oorspronkelijk gepost door ndonselaar
Ik vond Noordegraaf de minste in het interview. Vooral dat begin over 'exegese'. Het kwam bij mij erg 'plakkerig' over. Ik vond die van de SGP-jongeren stukken beter.
Ja, ik ook. Dat viel niet mee, want Herr Noordergraaf legde de lat als het ging om de Duitse taal altijd erg hoog. Hij was tevens mijn conrector en ik heb nog wel eens flink gezanik met hem gehad. Vond zijn bijdrage ook niet erg sterk en datzelfde geldt voor een opname van Noordergraaf vanochtend op radio 1. Dan was Van Duijn uit Katwijk veel beter!Oorspronkelijk gepost door BillyOorspronkelijk gepost door limosa
yep, hier Billy.. Duits gehad van Noordergraaf en ook weles straftja als je eruit werd gebonjourd moest je naar de conrector................... pfff wat is dat al lang geleden. vond overigens in die tijd W. van Kempen wel wat sympathieker.
Noordergraag is man met weinig humor
voor zijn ambt wel heel geschikt denk ik.
Super hoe hij het deed in dit intervieuw!
dachten er maar meer zo, dan hadden we vandaag niet zo'n vervelende rechtzaak gehad.....................
- ndonselaar
- Contacteer:
Nee, Sabra, ik neem in deze kwestie een tussenstandpunt in. Paulus spreekt duidelijk van de gemeente. Het is wel de vraag of Paulus wat Paulus met deze gemeente bedoelt.Oorspronkelijk gepost door SabraDat heeft waarschijnlijk ook te maken met het standpunt wat je zelf inneemt in deze hele kwestie?Oorspronkelijk gepost door ndonselaar
De start van Noordergraaf kom ik ook zoveel tegen op de universiteit. Durf eens tegengas te geven aan de heersende liberale uitleg. Niet om te vervallen in een star orthodox standpunt, maar om gewoon een dialoog te voeren.
In necessariis unitatem custodiant, in non necessariis libertatem, in utrisque prudentiam et charitatem, in omnibus conscientiam inoffensam in diem Domini