En wat willen ze wel?Luther schreef:Hij stelde dat dit probleem veel ingewikkelder en dus genuanceerder ligt dan beide kampen doen voorkomen. De SGP was absoluut tegen het laten rondzwerven van vluchtelingen op straat, en zag niets in het plan om ze te laten komen naar een of meerdere centrale plekken. Kortom: ligt dicht bij het standpunt van D66 en CU.Wim Anker schreef:En?Luther schreef:Dan heb je niet goed geluisterd. Op de avond van het akkoord zat Kees van der Staaij in EO's Dit is de Dag, Radio-1, 18.35.modesto schreef:Ik ben blij dat de ChristenUnie zich er in ieder geval druk om maakt: http://www.refdag.nl/opinie/bed_bad_en_ ... r_1_907737. Ik weet nog steeds niet wat de SGP ervan vindt...
Hoe is je stemming op dit moment? [2]
Re: Hoe is je stemming op dit moment? [2]

Onze zoon hoopt 5 juni te trouwen, heeft de verkoper vandaag de koop van het huis ontbonden....
Dussss.helma schreef:![]()
Onze zoon hoopt 5 juni te trouwen, heeft de verkoper vandaag de koop van het huis ontbonden....

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Tjonge, dat is wel heel vervelend!helma schreef:![]()
Ooowww......en nu 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
-
Jup.. Gebeurt wel vaker..Mara schreef:Dussss.Kan dat zomaar?
Let dan op. Vermoedelijk staat in het contract dat de koper dan 10% boete betaalt. De meeste mensen denken dat dat alleen de koper geldt, maar beide partijen zijn gebonden. De verkoper ook. Al hoeft die meestal geen waarborg te storten of te stellen.helma schreef:![]()
- Wittewrongel
- Inactief
Grote kans. Er staat waarschijnlijk nog meer waar de verkoper zich aan moet houden.refo schreef:Let dan op. Vermoedelijk staat in het contract dat de koper dan 10% boete betaalt. De meeste mensen denken dat dat alleen de koper geldt, maar beide partijen zijn gebonden. De verkoper ook. Al hoeft die meestal geen waarborg te storten of te stellen.helma schreef:![]()
Wie Gods wil doet naar zijn wil, Die doet doet niet Gods wil, maar zijn eigen wil. ~ Wittewrongel
Oef! Snel woonruimte zoeken dus. Ach, desnoods beginnen ze in een caravan.helma schreef:![]()
Ze kunnen inderdaad evt in een caravan.
De verkoper meent niet gebonden te zijn aan de boete; dat wordt nu uitgezocht.
Als er getekend is en de verkoper heeft geen ontbindende voorwaarde op laten nemen die hier over gaat, lijkt me dat hij gewoon moet betalen.helma schreef:Ze kunnen inderdaad evt in een caravan.
Verkopers denken vaak dat ze straffeloos kunnen ontbinden. Maar als dat niet nadrukkelijk is uitgesloten is deze gewoon de klos: 10% boete.Mister schreef:Als er getekend is en de verkoper heeft geen ontbindende voorwaarde op laten nemen die hier over gaat, lijkt me dat hij gewoon moet betalen.helma schreef:Ze kunnen inderdaad evt in een caravan.
Maar als je als koper geen makelaar hebt ingeschakeld kunnen er zomaar van die rare clausules in staan: als verkoper niet de financiering van een nieuwe woning rondkrijgt.... Dus gewoon even goed lezen.
"Uitzetten of vastzetten" is het devies van de SGP: https://www.sgp.nl/Actueel/Partijrede%2 ... li#content.Wim Anker schreef:En wat willen ze wel?Luther schreef:Hij stelde dat dit probleem veel ingewikkelder en dus genuanceerder ligt dan beide kampen doen voorkomen. De SGP was absoluut tegen het laten rondzwerven van vluchtelingen op straat, en zag niets in het plan om ze te laten komen naar een of meerdere centrale plekken. Kortom: ligt dicht bij het standpunt van D66 en CU.
Logisch-reformatorisch meubelconsulent -- bij 500 berichten houd ik het hier echt helemaal voor gezien, en dan kom ik de dag daarop weer terug op het forum
Dus geen BBB maar BBBB? Bed, Bad, Brood en Bajes?modesto schreef:"Uitzetten of vastzetten" is het devies van de SGP: https://www.sgp.nl/Actueel/Partijrede%2 ... li#content.Wim Anker schreef:En wat willen ze wel?Luther schreef:Hij stelde dat dit probleem veel ingewikkelder en dus genuanceerder ligt dan beide kampen doen voorkomen. De SGP was absoluut tegen het laten rondzwerven van vluchtelingen op straat, en zag niets in het plan om ze te laten komen naar een of meerdere centrale plekken. Kortom: ligt dicht bij het standpunt van D66 en CU.
En als je van de 4e b bijvoorbeeld maakt.. bonapartestraat nr 133? Dus met andere woorden, ik neem een medemens in huis. Dan ben je strafbaar toch?
Niet zo handig omdat hier openbaar op te schrijven...
Niet zo handig omdat hier openbaar op te schrijven...

We moeten ons niet alleen in God verblijden om wat we van Hem ontvangen hebben en nog dagelijks ontvangen,
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.
Matthew Henry
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.
Matthew Henry