Je moet verder kijken.Oorspronkelijk gepost door Jelle
Niks vooruit te gaan, volgens de bereking hier ga ik er 77 euro op achteruit.
En dan maar roepen dat het allemaal zo goed gaat.
Voor jou is het 13 euro rood
Je moet verder kijken.Oorspronkelijk gepost door Jelle
Niks vooruit te gaan, volgens de bereking hier ga ik er 77 euro op achteruit.
En dan maar roepen dat het allemaal zo goed gaat.
Mee eens ik heb hetzelfde probleem. Ik krijg een bijdrage van 160 pleuro in de maand van mijn werkgever. Ik ga er 1900 euri op achter uit oftewel 10% koopkracht verlies, wat u 5% koopkracht winst!!!:mad:
Het verlies kan nog wat minder worden gelet op het gesleutel met de percentages maar op 1500 pleuro rekening ik toch wel. Ik ff mzzl dat ik nog geen hpotheek etc heb, je gaat anders mooi de bietenbrug op
Waarom moet ik betalen voor gezinnen met kinderen!?!?:#:bou::stu:i
Dan nog, mijn verzamelinkomen zou dan te hoog blijven en ik zou boven de 25.000 grens zitten. Of ik moet een dusdanig veel rente betalen dat ik onder die grens kom. Maar daar past alleen een zodanig hoge hoofdsom van de hypotheek, welke weer niet bij mijn salaris past. :! Of ik zou een woekerrente moeten betalen.Mazzel? pech zal je bedoelen. Een hypotheek zorgt ervoor dat je zorgtoeslag toeneemt.
Op zich heb je daar gelijk, de opmerking was ook licht ironisch gelet op het aantal smilies. Ik heb er geen problemen om een steentje aan bij te dragen maar 1500 - 1900 euro wordt me toch te gortig.Als er geen gezinnen met kinderen zouden zijn, zijn er straks geen mensen meer die voor jou gaan betalen.
Die berekening gaat uit van 2 kids. Ik reken me rijk :bou::bou:Oorspronkelijk gepost door GianVolgens de berekening ga je er 141 op vooruit...Oorspronkelijk gepost door Lecram
Ik zit zelf overigens in de hoek waar de grote flappen vallen. Kostwinner, 4 kids en > 1,5 modaal
Raar eigenlijk, dat als je minder verdient (of krijgt) je aanzienlijk minder voordeel hebt. Ik kan het beter missen dan iemand met uitkering of < modaal.
Mijn fout, ik had gevoelsmatig op achteruit gaan gestemd, maar ik ga er op vooruit??Oorspronkelijk gepost door Gian
Ik begrijp niet dat het merendeel op 'ik ga erop achteruit' gestemd heeft.
Ik ben maar weinig situaties tegengekomen die in het rood eindigen.
In Belgïe vang je met 5 kinderen je brutoloon ongekort.Oorspronkelijk gepost door LecramDie berekening gaat uit van 2 kids. Ik reken me rijk :bou::bou:Oorspronkelijk gepost door GianVolgens de berekening ga je er 141 op vooruit...Oorspronkelijk gepost door Lecram
Ik zit zelf overigens in de hoek waar de grote flappen vallen. Kostwinner, 4 kids en > 1,5 modaal
Raar eigenlijk, dat als je minder verdient (of krijgt) je aanzienlijk minder voordeel hebt. Ik kan het beter missen dan iemand met uitkering of < modaal.
En daarbij komt dat ik een mega hypotheek heb, dus een grote aftrekpost. Per saldo verdien ik bijna nix.