Kleine ergernissen [3]
- Dodo
Re: Kleine ergernissen [3]
Die oehoe was echt niet leuk. Uilenklauwen in je hoofd is geen aanrader.
Nee. Evenmin als afgebroken buitenspiegels. Gelukkig klappen mijn spiegels netjes in.
Mee eens!Mister schreef:-

© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Dat de verzekering bepalen kan welk geneesmiddel ik moet gebruiken. Krijg je ineens andere doosjes van andere fabrikant. Bel ik na anderhalve week de aptoheek op dat het echt 'anders' is, zeggen ze.. "dit schrijft uw verzekering voor". Pft
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Zelfde stofnaam, andere merknaam?henriët schreef:Dat de verzekering bepalen kan welk geneesmiddel ik moet gebruiken. Krijg je ineens andere doosjes van andere fabrikant. Bel ik na anderhalve week de aptoheek op dat het echt 'anders' is, zeggen ze.. "dit schrijft uw verzekering voor". Pft
luizen
(nee, gelukkig niet in mijn gezin, maar wel in de klas waar ik luizenmoeder ben. Again en again.)

(nee, gelukkig niet in mijn gezin, maar wel in de klas waar ik luizenmoeder ben. Again en again.)
Oeps!helma schreef:luizen![]()
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Ja, dat klopt.Posthoorn schreef:Zelfde stofnaam, andere merknaam?henriët schreef:Dat de verzekering bepalen kan welk geneesmiddel ik moet gebruiken. Krijg je ineens andere doosjes van andere fabrikant. Bel ik na anderhalve week de apotheek op dat het echt 'anders' is, zeggen ze.. "dit schrijft uw verzekering voor". Pft
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Tja, dan willen ze het liefst de goedkoopste. Maar als je geluk hebt, vergoedt je verzekering het dan wel (zonder dat je je eigen risico hoeft aan te spreken), en hoef je alleen iets van 6 Euro apotheekkosten te betalen.henriët schreef:Ja, dat klopt.Posthoorn schreef:Zelfde stofnaam, andere merknaam?henriët schreef:Dat de verzekering bepalen kan welk geneesmiddel ik moet gebruiken. Krijg je ineens andere doosjes van andere fabrikant. Bel ik na anderhalve week de apotheek op dat het echt 'anders' is, zeggen ze.. "dit schrijft uw verzekering voor". Pft
De merkloze allergietabletten hebben wel degelijk een mindere werking dan de originele.Posthoorn schreef:Zelfde stofnaam, andere merknaam?henriët schreef:Dat de verzekering bepalen kan welk geneesmiddel ik moet gebruiken. Krijg je ineens andere doosjes van andere fabrikant. Bel ik na anderhalve week de aptoheek op dat het echt 'anders' is, zeggen ze.. "dit schrijft uw verzekering voor". Pft
We krijgen ze gelukkig meestal om en om, of 2 x de goedkope dan 1 x de originele. Die originele bewaren we voor de dagen dat het heel heftig is, veel pollen in de lucht zijn.
Gisteren brak het ook er doorheen, tranende ogen, loopneus.
Ik leek wel een mislukte clown, rode neus, dikke rode ogen.

Mijn dochter kreeg een a.b. kuur voor 6 weken, ze kreeg eerst voor 2 weken mee, toen ze de rest kreeg was dat een ander merk en toen de dokter er nog 2 weken langer van maakte, kreeg ze weer een ander merk.

En de apotheek is weer aan het verbouwen, dat snap ik dan niet.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
- FlyingEagle
Politieke lectuur bij een kerkelijk weekblad
Of erin. De Saambinder wijdt er ook artikelen aan. Maar goed, wellicht deed ds. Kersten dat in zijn tijd ook al.FlyingEagle schreef:Politieke lectuur bij een kerkelijk weekblad
Ik vind dat ook vervelend. Pas nog een oproep om te gaan stemmen, waarbij één partij genoemd werd. Dat vind ik eigenlijk niet kunnen. Maar de redactie zal daar wel anders over denken.
Wat is daar mis mee?DDD schreef:Ik vind dat ook vervelend. Pas nog een oproep om te gaan stemmen, waarbij één partij genoemd werd. Dat vind ik eigenlijk niet kunnen. Maar de redactie zal daar wel anders over denken.
- Niet meer zo actief -