Hoe is je stemming op dit moment? [2]
Re: Hoe is je stemming op dit moment? [2]
Bezorgd
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Sterkte.henriët schreef:Bezorgd
Wat ben jij vroeg op

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
henriët schreef:Bezorgd

laat weten als we wat kunnen betekenen!
dank jullie wel.
Ons dochtertje van 4 is zo enorm aan het tobben met gezondheid. Met kuur leeft ze op, is ze weer ons 'zonnetje', na een week zakt alles weer in. Gisteravond keek ik nog even bij haar bedje (ik doe altijd een kindrondje voor het naar bedgaan) en trof ze zo gloeiend aan, bleek ze uit het niets 39,7 te hebben.
@ Mara: ze kwam vannacht uit bedje, en hebben we haar maar bij ons gelegd, maar ik kon niet meer slapen, vandaar.
@ Helma: lief, dank je wel, ik weet op dit moment niet wat, maar onthoud het wel!
Ons dochtertje van 4 is zo enorm aan het tobben met gezondheid. Met kuur leeft ze op, is ze weer ons 'zonnetje', na een week zakt alles weer in. Gisteravond keek ik nog even bij haar bedje (ik doe altijd een kindrondje voor het naar bedgaan) en trof ze zo gloeiend aan, bleek ze uit het niets 39,7 te hebben.
@ Mara: ze kwam vannacht uit bedje, en hebben we haar maar bij ons gelegd, maar ik kon niet meer slapen, vandaar.
@ Helma: lief, dank je wel, ik weet op dit moment niet wat, maar onthoud het wel!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ach, dat zijn idd grote zorgen.henriët schreef:dank jullie wel.

Kun je geen verwijzing naar de kinderarts vragen?
Heel veel sterkte in alle zorgen!henriët schreef:Bezorgd

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Die hebben we al, vorige week in zh gezeten, en over 2 weken opnieuw.Mara schreef:Ach, dat zijn idd grote zorgen.henriët schreef:dank jullie wel.
@ Helma: lief, dank je wel, ik weet op dit moment niet wat, maar onthoud het wel!![]()
Kun je geen verwijzing naar de kinderarts vragen?
Dankbaar, verwonderd!
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
@henriët
Heel veel sterkte met je kleine meid.
Ik zelf voel me wat weemoedig, onze dominee heeft vandaag afscheid gepreekt
Heel veel sterkte met je kleine meid.
Ik zelf voel me wat weemoedig, onze dominee heeft vandaag afscheid gepreekt
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Orchidee schreef:Dankbaar, verwonderd!
Mooi om te lezen.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Ergens tussen heimwee en weemoed....
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Bij mij meer tussen verlangen en vervulling.Luther schreef:Ergens tussen heimwee en weemoed....
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Mijmering...huisman schreef:Bij mij meer tussen verlangen en vervulling.Luther schreef:Ergens tussen heimwee en weemoed....
De tijd gaan door.
Wij gaan door.
De tijd is kort.
Wij zijn en zijn niet.
Jeugd vervliegt.
De tijd tikt weg.
Eeuwigheid komt.
Generaties trekken langs.
...
enz.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Verwonderd en dankbaar
Zou de HEER Zijn gunstgenoten,
Dacht ik, dan altoos verstoten?
Niet goedgunstig zijn voortaan?
Nimmer ons meer gadeslaan?
Zouden Zijn beloftenissen
Verder haar vervulling missen,
Vruchtloos worden afgewacht
van geslachte tot geslacht?
Zou de HEER Zijn gunstgenoten,
Dacht ik, dan altoos verstoten?
Niet goedgunstig zijn voortaan?
Nimmer ons meer gadeslaan?
Zouden Zijn beloftenissen
Verder haar vervulling missen,
Vruchtloos worden afgewacht
van geslachte tot geslacht?
Gisteren heeft oudste dochter belijdenis van haar geloof gedaan.huisman schreef:Orchidee schreef:Dankbaar, verwonderd!
Mooi om te lezen.
http://www.laankerk.nl/?page_id=772