Is het niet veel van hetzelfde vergeleken met het boek van ds Westerink?huisman schreef:
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)? [8]
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Mag ik ' t lenen v d weekhuisman schreef:

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Nee, maar het boek is te koop in de boekhandel.henriët schreef:Mag ik ' t lenen v d weekhuisman schreef:?
Ik heb de hoofdstukken gelezen over de ware zelfbeproeving. Heel erg waardevol.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Niet alles is verschillend maar het boek van ds Kieviet is voorzien van veel mooie citaten uit de kerkgeschiedenis. En ik vind dit boek wat bevindelijker van toon.Orchidee schreef:Is het niet veel van hetzelfde vergeleken met het boek van ds Westerink?huisman schreef:
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
huisman schreef:Nee, maar het boek is te koop in de boekhandel.henriët schreef:Mag ik ' t lenen v d weekhuisman schreef:?
Ik heb de hoofdstukken gelezen over de ware zelfbeproeving. Heel erg waardevol.

alles is te koop, I know.
Binnenkort is Jean jarig, dus goed idee

Fijn dat je er veel aan hebt/ had!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Wat onaardig.huisman schreef: Nee, maar het boek is te koop in de boekhandel.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Idd. erg onaardig @Huisman, niet een ieder heeft ruimte in zijn of haar portomonnee om boeken te kopen 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Ik begrijp het wel, ik leen ook niet graag boeken uit.Orchidee schreef:Idd. erg onaardig @Huisman, niet een ieder heeft ruimte in zijn of haar portomonnee om boeken te kopen
Huisman heeft het deze week net nieuw; en het is Voorbereidingsweek. Dus ik snap wel dat hij het deze week niet uitleent.
Ik heb wel eens een boek van huisman geleend; dus ik denk dat er nu te snel geoordeeld wordt
(ik denk dat wij het boek deze week nog cadeau van iemand krijgen. Als ik het uitheb mag je het lenen Jet.)
Ik heb wel eens een boek van huisman geleend; dus ik denk dat er nu te snel geoordeeld wordt

(ik denk dat wij het boek deze week nog cadeau van iemand krijgen. Als ik het uitheb mag je het lenen Jet.)
Dank helma,
Btw ik snap huisman helemaal hoor
Wij hebben hier oa immens, ook goed om te lezen.
Btw ik snap huisman helemaal hoor

Wij hebben hier oa immens, ook goed om te lezen.
Zeker, aanbevelenswaardig!henriët schreef:Wij hebben hier oa immens, ook goed om te lezen.
Hora est!
- Wittewrongel
- Inactief
Zojuist voor 15 euro 

Wie Gods wil doet naar zijn wil, Die doet doet niet Gods wil, maar zijn eigen wil. ~ Wittewrongel
Ik bedoelde nee je mag hem nu niet lenen. Als ik het uit heb gaat het daarna naar de getrouwde kinderen .Daarna is Henriet de eerste die aan de beurt komt.Orchidee schreef:Idd. erg onaardig @Huisman, niet een ieder heeft ruimte in zijn of haar portomonnee om boeken te kopen

Ik leen mijn boeken wel uit maar niet aan iedereen.
Hopelijk denken jij en Mara nu weer een beetje positiever over huisman .

-
De Reformation Heritage King James Study Bible, samengesteld door vooraanstaande (Amerikaans) reformatorische geleerden, oa Beeke. Bevat veel verwijzingen naar de HC en de Westminster. Volgens mij ook een paar vertaalde kanttekeningen + veel kerkgeschiedenis. Wel wat meer op de puriteinen gericht dan de nadere reformatie, maar dat is logisch en zou niet veel uit moeten maken.