Willen vrouwen wel SGP-lid worden?

Plaats reactie
Unionist

Willen vrouwen wel SGP-lid worden?

Bericht door Unionist »

Jan Kloosterman gaf gisteren op tv aan dat hij niet denkt dat vrouwen in de rij staan om actief te worden in de SGP.

Ik betwijfel dat eigenlijk, al denk ik wel dat een en ander moet groeien. Maar gezien het grote aantal vrouwen dat actief is als lid van de SGP-jongeren (of abonnee van Ons Contact), denk ik dat dat allemaal potentiële leden zijn.

Stel dat het gaat mogen, word jij dan als vrouw lid van de SGP? En als je man bent, antwoord dan voor je vrouw/vriendin/moeder.

Niet discussiëren over het huidige standpunt, dat levert zo weer een slotje op. Dit is slechts een onderzoek
rekcor

Bericht door rekcor »

Wat is het doel van je onderzoek Unionist?
Margriet
Contacteer:

Bericht door Margriet »

Ik heb nooit op de SGP gestemd, want ik stem niet op een partij die mij niet als volwaardig mens beschouwt!
Of ik lid zou willen worden, nou dat weet ik eigenlijk niet, want om deze reden heb ik me daar nooit in verdiept!!
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Unionist

Bericht door Unionist »

Oorspronkelijk gepost door rekcor
Wat is het doel van je onderzoek Unionist?
Morgen tegen Jan Kloosterman zeggen dat hij het fout had en dat deze ChristenUnionist de SGP-achterban beter kent dan de vice-voorzitter van de SGP-jongeren... :D

Nee hoor, gewoon interesse, gewekt door Jan's opmerking.
Toeschouwer

Bericht door Toeschouwer »

Mijn vrouw zal geen lid worden, maar de heer Kloostereman sprak hij vrij uit?
Ik bedoel dit, kan hij het voor zijn familie en vrienden wel maken om vrijuit voor het vrouwenlidmaatschap te gaan?
vlinder

Bericht door vlinder »

Ik ben op de basisschool ooit lid van KLIK! geworden, nadat iemand op school ons kwam beïnvloeden en zodoende de hele klas lid werd.:D
Daarna heb ik eigenlijk zonder na te denken automatisch een lidmaatschap genomen op Ons Contact, maar ben daar sinds ong. 2 jaar geen lid meer van.
De bijeenkomsten lijken mij teveel op elkaar.
ook weet ik niet goed wat ik van de SGP denken moet. Soms heb ik de neiging om helemaal niet meer te stemmen, maar aangezien mijn vader dan "boos" word, besluit ik toch maar om te gaan.:wo
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Oorspronkelijk gepost door Margriet
Ik heb nooit op de SGP gestemd, want ik stem niet op een partij die mij niet als volwaardig mens beschouwt!
Of ik lid zou willen worden, nou dat weet ik eigenlijk niet, want om deze reden heb ik me daar nooit in verdiept!!
Sinds wanneer zijn politici de volwaardige mensen? Soms moet je maar blij zijn hoor, dat je daar niet bij hoort. ;)
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Toeschouwer

Bericht door Toeschouwer »

Vlinder denkt soms om helemaal maar niet te gaan stemmen.
Leuk voor een nieuw Topic, vooral na het intervieuw met de nieuw decaan van de Theologische faculteit prof. dr. A. van de Beek in het ND van verleden week. Mede gezien ook zijn inleiding die hij van de winter gehouden heeft voor de SGP studieclub. Het komt hierop neer dat wij, in navolging van de eerste christenen, wij ons niet te druk moeten maken over de politiek op deze aarde, maar onze wandel is in de hemel. Wij verwachten een ander Koninkrijk.
Yael

Bericht door Yael »

Nee, ik word geen lid en stem zelfs geen SGP (meer)

heb ik gestemd. klopt niet helemaal want met de verkiezingen die er geweest zijn heb ik sgp gestemd, vandaar het woordje ''meer''.:)
Billy

Bericht door Billy »

Oorspronkelijk gepost door Pim
Sinds wanneer zijn politici de volwaardige mensen? Soms moet je maar blij zijn hoor, dat je daar niet bij hoort. ;)

deze uitspraak zegt meer over jou volwaardigheid als dat van politici Pim !!
:?:?:?:?:mad2::mad2::mad2::i:i:sne:sne
Billy

Bericht door Billy »

Oorspronkelijk gepost door Toeschouwer
Vlinder denkt soms om helemaal maar niet te gaan stemmen.
Leuk voor een nieuw Topic, vooral na het intervieuw met de nieuw decaan van de Theologische faculteit prof. dr. A. van de Beek in het ND van verleden week. Mede gezien ook zijn inleiding die hij van de winter gehouden heeft voor de SGP studieclub. Het komt hierop neer dat wij, in navolging van de eerste christenen, wij ons niet te druk moeten maken over de politiek op deze aarde, maar onze wandel is in de hemel. Wij verwachten een ander Koninkrijk.
gaan we doen! nieuw topic!!
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
limosa

Bericht door limosa »

Oorspronkelijk gepost door Billy
Oorspronkelijk gepost door Pim
deze uitspraak zegt meer over jou volwaardigheid als dat van politici Pim !!
:?:?:?:?:mad2::mad2::mad2::i:i:sne:sne
ja dat vind ik nou ook, ze kunnen het toch eigenlijk zelf ook niet helpen; "Someone has to do the dirty job" ;-)
Billy

Bericht door Billy »

Oorspronkelijk gepost door Admin
mm ik heb 4 jaar voor de SGP in de gemeenteraad gezeten..
Ik voel volwaardig mens ;) en kan met volle overtuiging zeggen dat ik altijd naar eer en geweten voor mezelf gehandeld heb.. Of andere het daar mee eens zijn is een tweede.
waarvan akte!

:u:u:u:u
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Plaats reactie