Kleine ergernissen [3]
Re: Kleine ergernissen [3]
Verharende kwasten. 

Nieuwe?Zita schreef:Verharende kwasten.
Altijd eerst een aantal keren over droog schuurpapier strijken.
P.S. Hoe komt het dat steeds postings van jou tweemaal geplaatst worden

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Zie hoofdstuk 4: Schoonmaken en opruimen:Zita schreef:Verharende kwasten.
https://books.google.nl/books?id=7fzqTD ... n.&f=false
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Dat je ondanks al het digitale kassawerk, toch regelmatig fouten terug vindt.
Ik controleer tegenwoordig altijd zodra ik de winkel verlaten heb, of in de auto.
Vanmorgen scheelde me dat 35 euro!
Er stond een lange broek bij het rijtje aankopen en die had ik helemaal niet aangeschaft.
Bleek nog in de kassa te staan.
Ik vond het eindbedrag eigenlijk al zo hoog, maar ja, soms loopt het ongemerkt op.
Verder zag de verkoopster toen ook dat er geen setprijs - van 2 vestjes - was berekend, maar gewoon per stuk.
Dus ik kreeg 45 euro van haar terug.
Ik controleer tegenwoordig altijd zodra ik de winkel verlaten heb, of in de auto.
Vanmorgen scheelde me dat 35 euro!
Er stond een lange broek bij het rijtje aankopen en die had ik helemaal niet aangeschaft.
Bleek nog in de kassa te staan.
Ik vond het eindbedrag eigenlijk al zo hoog, maar ja, soms loopt het ongemerkt op.
Verder zag de verkoopster toen ook dat er geen setprijs - van 2 vestjes - was berekend, maar gewoon per stuk.
Dus ik kreeg 45 euro van haar terug.
Ik koop alleen nog peperdure kwasten. Die schilderen beter en ze verharen niet. In vergelijking met de kosten van de verf zijn zelfs de duurste kwasten maar een fractie van de totaalkosten van schilderklus.Zita schreef:Verharende kwasten.
En vergeet het droge schuurpapier. Dat helpt nergens tegen.
Wat dan? Ik moet binnenkort nl. ook wat schilderen.refo schreef:Ik koop alleen nog peperdure kwasten. Die schilderen beter en ze verharen niet. In vergelijking met de kosten van de verf zijn zelfs de duurste kwasten maar een fractie van de totaalkosten van schilderklus.Zita schreef:Verharende kwasten.
@Posthoorn, jouw avatar doet het bij mij niet meer. Of het wordt gefilterd door kliksafe.Posthoorn schreef:Wat dan? Ik moet binnenkort nl. ook wat schilderen.refo schreef:Ik koop alleen nog peperdure kwasten. Die schilderen beter en ze verharen niet. In vergelijking met de kosten van de verf zijn zelfs de duurste kwasten maar een fractie van de totaalkosten van schilderklus.Zita schreef:Verharende kwasten.

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Bij mij wel.huisman schreef:@Posthoorn, jouw avatar doet het bij mij niet meer. Of het wordt gefilterd door kliksafe.Posthoorn schreef:Wat dan? Ik moet binnenkort nl. ook wat schilderen.refo schreef:Ik koop alleen nog peperdure kwasten. Die schilderen beter en ze verharen niet. In vergelijking met de kosten van de verf zijn zelfs de duurste kwasten maar een fractie van de totaalkosten van schilderklus.Zita schreef:Verharende kwasten.
- Johann Gottfried Walther
De peperdure kwasten van Refo lenen.Posthoorn schreef:Wat dan? Ik moet binnenkort nl. ook wat schilderen.refo schreef:Ik koop alleen nog peperdure kwasten. Die schilderen beter en ze verharen niet. In vergelijking met de kosten van de verf zijn zelfs de duurste kwasten maar een fractie van de totaalkosten van schilderklus.Zita schreef:Verharende kwasten.

"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Bij mij ook niet hoor, ik had het je eveneens willen vragen en ik heb geen kliksafe.Posthoorn schreef:Bij mij wel.huisman schreef:
@Posthoorn, jouw avatar doet het bij mij niet meer. Of het wordt gefilterd door kliksafe.

Ik zie de avatar ook niet meer, heb ook geen kliksafe.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Ik heb geen problemen. Foutje bij RF ergens, denk ik.
Ik zie het wel... 

Dat dieren maar meteen het predikaat "terror" opgeplakt krijgen, als ze buiten de gebaande paden - door mensen bedacht - gaan.
Na de terror-oehoe heeft Zwijndrecht een terror-zwaan, die het op zijspiegels van auto's heeft voorzien.
Waarom meteen terreur?
Na de terror-oehoe heeft Zwijndrecht een terror-zwaan, die het op zijspiegels van auto's heeft voorzien.
Waarom meteen terreur?