Hij is al uitverkocht:Katharina van Bora schreef:Nou zeg...ik wil er wel èèn!Luther schreef:Nee, als het nou lego was....
http://www.refdag.nl/kerkplein/kerknieu ... t_1_890512
Hij is al uitverkocht:Katharina van Bora schreef:Nou zeg...ik wil er wel èèn!Luther schreef:Nee, als het nou lego was....
Charles schreef:Jij ook. Gezien je avatar ;-)
En met vreugde kan ik u weer mededelen dat ze weg zijn.Vagari schreef:Er al twee uur lang een oorverdovende carnevalsoptocht langs mijn huis trekt? Ik loop binnen met een grote koptelefoon op en nog komt alle rotzooi en gedreun er door heen. :s
Tja.... Gelukkig is het hier rustig.Vagari schreef:En met vreugde kan ik u weer mededelen dat ze weg zijn.Vagari schreef:Er al twee uur lang een oorverdovende carnevalsoptocht langs mijn huis trekt? Ik loop binnen met een grote koptelefoon op en nog komt alle rotzooi en gedreun er door heen. :s
Sterkte!huisman schreef:......ik hoop bij mijn 10.000ste post definitief te stoppen met dit wonderlijke forum.
Hopelijk gaat mijn voornemen lukken
Maak je geen zorgen; mods kunnen best wel wat oude topics verwijderen, of de prullenbak legen. Je zit in no time weer op een paar duizend berichten minder.huisman schreef:......ik hoop bij mijn 10.000ste post definitief te stoppen met dit wonderlijke forum.
Hopelijk gaat mijn voornemen lukken