;-)Luther schreef:Zie: http://www.refdag.nl/kerkplein/kerknieu ... g_1_889552-DIA- schreef:... dat ik niet weet wat het voorstelt... een Viking of zo?Luther schreef:...Luther vanaf heden een nieuwe avatar heeft?
...Tiberius zijn oude avatar ook maar van stal moet halen?
Wist je dat...
-
Re: Wist je dat........[7]
Mooi! Een uitsnede van een verkeerstoren.huisman schreef:Luther schreef:...Luther vanaf heden een nieuwe avatar heeft?
...Tiberius zijn oude avatar ook maar van stal moet halen?
en moet ik dan hier één uit kiezen?
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Luther schreef:...Tiberius zijn oude avatar ook maar van stal moet halen?

Geweldig!Tiberius schreef:Luther schreef:...Tiberius zijn oude avatar ook maar van stal moet halen?

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
mwahLuther schreef:Geweldig!Tiberius schreef:Luther schreef:...Tiberius zijn oude avatar ook maar van stal moet halen?
Jij bent niet zo van Playmobil?
Wow, wat een prachtige playmobil raceauto!Tiberius schreef:Jij bent niet zo van Playmobil?
Nu huisman nog.
Suggesties voor mij? Ik ben nog altijd avatarloos.
http://www.zita.be/nieuws/bizar/2362191 ... opjes.htmlZita schreef:Suggesties voor mij? Ik ben nog altijd avatarloos.
Of deze:

(wel even wat bijknippen en verkleinen)

(wel even wat bijknippen en verkleinen)
...helma een prachtige playmobil-gezin als avatar heeft?

( Ik moest er direkt aan denken toen ik het in het RD zag

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
of deze: