Polletje grondwet
Nou mensen, in Brussel hebben ze al een straf verzonnen voor Nederland:
Brussel adviseert schrappen aftrek hypotheekrente
BRUSSEL - De Europese Commissie vindt dat het Nederlandse kabinet serieus moet overwegen de aftrek van hypotheekrente te schrappen. Op die manier kan Nederland ook op de lange termijn de begroting in balans houden.
Het gaat overigens slechts om een advies, dat vermeld staat in het woensdag verschenen rapport Public Finances in EMU 2005. 'Brussel' heeft niet de bevoegdheid om in te grijpen in de belastingaftrek, waarvan vrijwel alle huiseigenaren profiteren.
BRUSSEL - De Europese Commissie vindt dat het Nederlandse kabinet serieus moet overwegen de aftrek van hypotheekrente te schrappen. Op die manier kan Nederland ook op de lange termijn de begroting in balans houden.
Het gaat overigens slechts om een advies, dat vermeld staat in het woensdag verschenen rapport Public Finances in EMU 2005. 'Brussel' heeft niet de bevoegdheid om in te grijpen in de belastingaftrek, waarvan vrijwel alle huiseigenaren profiteren.
Weet nog wel een manier om wat nee stemmers erbij te krijgen.Oorspronkelijk gepost door Pim
Zeggen dat als de grondwet er komt, de hypotheekaftrek heel erg onder druk komt te staan:,:,:,
Misschien slaat het zelfs wel ergens op....
Oorspronkelijk gepost door Pim
Kijk dat bedoel ik nu ook, nu nog kunnen we dat zelf uitmaken, als we eenmaal een groot europa zijn dan bepaalt Brussel dat en zijn we aan de heidenen overgeleverd.
Opkomst blijft hoog
De opkomst bij het referendum over de Europese grondwet was woensdagmiddag tot twee uur 24 procent. Dat is 9 procent meer dan bij de verkiezingen voor het Europees Parlement juni vorig jaar.
.
Dit blijkt uit een representatieve telling van onderzoekbureau Interview/NSS in 23 stembureaus.
.
Uiteindelijk was de opkomst bij de verkiezingen vorig jaar 39,1 procent
De opkomst bij het referendum over de Europese grondwet was woensdagmiddag tot twee uur 24 procent. Dat is 9 procent meer dan bij de verkiezingen voor het Europees Parlement juni vorig jaar.
.
Dit blijkt uit een representatieve telling van onderzoekbureau Interview/NSS in 23 stembureaus.
.
Uiteindelijk was de opkomst bij de verkiezingen vorig jaar 39,1 procent
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Oorspronkelijk gepost door Rijnmond
Is er al iets bekend van de exit-polls?
Mm... volgens mij niet! Tenminste.. ik keek net ff op http://www.nos.nl, maar daar stond nog geen uitslag!
Ben benieuwd...
voor het geval je nog niet gestemd hebt even een berichtje van NU.nl
nog even en ze bepalen in Brussel wat de kleur van ons toiletpapier moet zijn . . .
[Aangepast op 1/6/05 door limosa]
nog even en ze bepalen in Brussel wat de kleur van ons toiletpapier moet zijn . . .
[Aangepast op 1/6/05 door limosa]
Limosa
Ik ben maar ff op OSW wegens drukte in me werk kan ik neit blijven
Maar als ze niet gauw op***** met die ****grondwet
dan verkoop ik me hele handel en begin als bedienend personeel in Rome Wat is dit een walchelijk land !
de politie durft niets
de islamieten hebben de overhand
over het christendeom wordt kennelijk niet meer gesproken
OBSTINAAT Ikkuh ???? mischien welja !!!!
ik ben zo langzamerhand klaar hier !! Doe je overwerk en gloof me ik werk me de pl**** op dit moment en wordt me nest uitgebeld en heb .....laat maar !!!!
Ik ben maar ff op OSW wegens drukte in me werk kan ik neit blijven
Maar als ze niet gauw op***** met die ****grondwet
dan verkoop ik me hele handel en begin als bedienend personeel in Rome Wat is dit een walchelijk land !
de politie durft niets
de islamieten hebben de overhand
over het christendeom wordt kennelijk niet meer gesproken
OBSTINAAT Ikkuh ???? mischien welja !!!!
ik ben zo langzamerhand klaar hier !! Doe je overwerk en gloof me ik werk me de pl**** op dit moment en wordt me nest uitgebeld en heb .....laat maar !!!!
-