Als er nu verkiezingen zijn, wie stemt u dan, en waarom?

Unionist

Bericht door Unionist »

Goed, ik citeer:
Nou, hoewel een aantal sociaal-economische standpunten mij niet direct aanspreken, is het overgrote deel van het program van uitgangspunten naar mijn hart, evenals de visie op álle facetten van het leven, homo/lesbo-standpunten, en het grootste deel van het media-beleid.
Een deel van de sociaal-economische agenda van de SGP spreekt jou niet aan. Dan ga ik ervan uit dat die te rechts zijn. Jou kennende en de SGP kennende. Wat jou vooral aanspreekt is, kort samengevat, de christelijke identiteit van de SGP en het grootste deel van het mediabeleid.

Nu heeft de ChrstenUnie voor het grootste deel geen andere identiteit dan de SGP, en heeft aanzienlijk socialere standpunten. Wat het mediabeleid betreft, denkt zij anders over radio/tv-gebruik.

Nu is mijn conclusie: jij stemt SGP en geen ChristenUnie omdat juist dat radio-tv gebeuren binnen de SGP jou aanspreken. Daarbij ga je voorbij aan zorg voor de zwakken en opkomen voor vreemdelingen.

Dat is toch een logische conclusie?
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Marjan

Bericht door Marjan »

Oorspronkelijk gepost door RvP
Afbeelding

Beken kleur meld je aan bij de SGP jongeren
Ik ook?
Be yourself, there are plenty of others.
RvP

Bericht door RvP »

Oorspronkelijk gepost door Marjan
Afbeelding

Ik ook?
Ja natuurlijk enneh te oud... meld je dan aan als lid van de partij op: http://www.sgp.nl

mvrgr.

RvP
Unionist

Bericht door Unionist »

Afbeelding

Ik ook?
Ja natuurlijk enneh te oud... meld je dan aan als lid van de partij op: http://www.sgp.nl

mvrgr.

RvP
Ook als je Marjan heet?
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
RvP

Bericht door RvP »

Oorspronkelijk gepost door Unionist
Afbeelding

Ik ook?

mvrgr.

RvP
Ook als je Marjan heet?
Jazeker...
Bar Yamino

Bericht door Bar Yamino »

Het is dat de SGP toch nooit boven de 2 à 3 zeteltjes uit zal komen, maar eigenlijk vind ik het van den zotte dat een partij die vrouwen van het lidmaatschap uitsluit überhaupt met verkiezingen mee mag doen. Volstrekt in strijd met de grondwet. Bovendien is het naar mijn vaste overtuiging onchristelijk.

Als je mensen met een andere huidskleur zou beletten lid te worden van een politieke partij, zou Nederland te klein zijn. En terecht.
Mariken

Bericht door Mariken »

Wat is een Bijbels gegeven? dat een vrouw Wel of Niet lid mag zijn van een politieke partij? En zo niet, waar baseer je dat dan op?
gallio

Bericht door gallio »

Oorspronkelijk gepost door Bar Yamino

Inderdaad, Rens, die ene stem is voor de Partij voor de Dieren. 'n "Ideoludieke" stem. :)
Is dit een nieuwe partij, en wie is de lijst trekker, Volkert Van De Graaf soms? Kan leuk worden als die gekozen wordt, mag hij misschien wel naast de leden van de LPF zitten.
Mariken

Bericht door Mariken »

Is 'de gemeente' niet iets heel anders als de politiek?
Bar Yamino

Bericht door Bar Yamino »

Oorspronkelijk gepost door gallio
Oorspronkelijk gepost door Bar Yamino

Inderdaad, Rens, die ene stem is voor de Partij voor de Dieren. 'n "Ideoludieke" stem. :)
Is dit een nieuwe partij, en wie is de lijst trekker, Volkert Van De Graaf soms? Kan leuk worden als die gekozen wordt, mag hij misschien wel naast de leden van de LPF zitten.
Uitermate flauw! :#

Dat is net zoiets als de SGP met de Taliban vergelijken ... :P
Plaats reactie