Bij jou? Mag ik op kraambezoek komen?parel schreef:Puppy's van 4 weken oud.

Bij jou? Mag ik op kraambezoek komen?parel schreef:Puppy's van 4 weken oud.
Haha. Ik zit in Frankrijk, dus kom vooral even langsDodo schreef:Bij jou? Mag ik op kraambezoek komen?parel schreef:Puppy's van 4 weken oud.
Dubbele bofferd, in Frankrijk zijn én jongen hondjes in de buurt...parel schreef:Haha. Ik zit in Frankrijk, dus kom vooral even langsDodo schreef:Bij jou? Mag ik op kraambezoek komen?parel schreef:Puppy's van 4 weken oud.
Hoe komen we hier aan die nieuwe smileys?Dodo schreef:Dubbele bofferd, in Frankrijk zijn én jongen hondjes in de buurt...parel schreef:Haha. Ik zit in Frankrijk, dus kom vooral even langsDodo schreef:Bij jou? Mag ik op kraambezoek komen?parel schreef:Puppy's van 4 weken oud.
uit Frankrijk, zoals je ziet-DIA- schreef:Hoe komen we hier aan die nieuwe smileys?Dodo schreef:Dubbele bofferd, in Frankrijk zijn én jongen hondjes in de buurt...parel schreef: Haha. Ik zit in Frankrijk, dus kom vooral even langs
Dat ben ik zeker!!Hendrikus schreef:uit Frankrijk, zoals je ziet-DIA- schreef:Hoe komen we hier aan die nieuwe smileys?Dodo schreef:Dubbele bofferd, in Frankrijk zijn én jongen hondjes in de buurt...parel schreef: Haha. Ik zit in Frankrijk, dus kom vooral even langs
Dodo schreef:Glitters op de kat, omdat hij aldoor kopjes geeft tegen de kerstballen
Idd een mooie column waar ik het zeer mee eens ben...Ik vond het zelfs een vertroostende column vanwege wat persoonlijke omstandigheden.Wim Anker schreef:De column van van der Tang gisteren in het RD. De spijker op de kop.
refo schreef:Een mengsel van voorzienigheid en democratie.
Het was een onzin-column dus.
Was het trouwens geschreven door de GGiN student, of een ander met dezelfde achternaam? Heb de krant niet meer liggen en vraag het me zomaar af.Wim Anker schreef:De column van van der Tang gisteren in het RD. De spijker op de kop.
Nee die is het niet, maar volgens mij wel in de familie.Curatorium schreef:Was het trouwens geschreven door de GGiN student, of een ander met dezelfde achternaam? Heb de krant niet meer liggen en vraag het me zomaar af.Wim Anker schreef:De column van van der Tang gisteren in het RD. De spijker op de kop.