Als ik de kraan aanzet, springt ze erbij om er van te drinken.
Als iemand de douche in gaat, wil ze er ook bij zijn.
Het wordt wel steeds ingewikkelder om haar binnen te houden, tot na de sterilisatie.
Want wat is zo'n beestje snel en slim.

Ik weet niet welke je bedoelt want ik heb er intussen een stuk of 3 in beeld gehad.modesto schreef:Dia's nieuwe ikoontje -- op de reggae-toer!
Nou, je staat er in ieder geval gekleurd op, laten we zeggen...-DIA- schreef:Ik weet niet welke je bedoelt want ik heb er intussen een stuk of 3 in beeld gehad.modesto schreef:Dia's nieuwe ikoontje -- op de reggae-toer!
Nou ja, ik schijn soms nogal een kleurrijk personage te zijn als ik dat hier soms zo hoor.
Zelfs mijn (zojuist geschrapte) kleurrijke zin staat weer op...Sheba schreef:Nou, je staat er in ieder geval gekleurd op, laten we zeggen...-DIA- schreef:Ik weet niet welke je bedoelt want ik heb er intussen een stuk of 3 in beeld gehad.modesto schreef:Dia's nieuwe ikoontje -- op de reggae-toer!
Nou ja, ik schijn soms nogal een kleurrijk personage te zijn als ik dat hier soms zo hoor.
Het wordt nu wel heel erg bont...-DIA- schreef:Zelfs mijn (zojuist geschrapte) kleurrijke zin staat weer op...Sheba schreef:Nou, je staat er in ieder geval gekleurd op, laten we zeggen...-DIA- schreef:Ik weet niet welke je bedoelt want ik heb er intussen een stuk of 3 in beeld gehad.modesto schreef:Dia's nieuwe ikoontje -- op de reggae-toer!
Echt he? Bonte Reus (tegenwoordig Color Reus!) verbleekt er helemaal bij!Sheba schreef:Het wordt nu wel heel erg bont...-DIA- schreef:Zelfs mijn (zojuist geschrapte) kleurrijke zin staat weer op...Sheba schreef:
Nou, je staat er in ieder geval gekleurd op, laten we zeggen...
Wat een prachtige avatar heb jij weer DIA-DIA- schreef:Echt he? Bonte Reus (tegenwoordig Color Reus!) verbleekt er helemaal bij!Sheba schreef:Het wordt nu wel heel erg bont...-DIA- schreef:Zelfs mijn (zojuist geschrapte) kleurrijke zin staat weer op...Sheba schreef:
Nou, je staat er in ieder geval gekleurd op, laten we zeggen...
Het is weer een symbool van een ondergaande zon.Mara schreef:Wat een prachtige avatar heb jij weer DIA-DIA- schreef:Echt he? Bonte Reus (tegenwoordig Color Reus!) verbleekt er helemaal bij!Sheba schreef:
Het wordt nu wel heel erg bont...
-DIA- schreef:Het is weer een symbool van een ondergaande zon.Mara schreef:Wat een prachtige avatar heb jij weer DIA-DIA- schreef:Echt he? Bonte Reus (tegenwoordig Color Reus!) verbleekt er helemaal bij!Sheba schreef:
Het wordt nu wel heel erg bont...
Zelf vind ik het wel iets té bont.