Als het maar van Unox is, dé soepmakers van huis uit!Bert Mulder schreef:Nee, het ging juist goed.Vagari schreef:Hahaha, zo lijkt het net alsof er daar iets vreselijk fout ging.Bert Mulder schreef:snert
De snert was echt lekker.

Als het maar van Unox is, dé soepmakers van huis uit!Bert Mulder schreef:Nee, het ging juist goed.Vagari schreef:Hahaha, zo lijkt het net alsof er daar iets vreselijk fout ging.Bert Mulder schreef:snert
De snert was echt lekker.
De erwtensoep van Unox is qua eten wat de Telegraaf is qua nieuws.-DIA- schreef:Als het maar van Unox is, dé soepmakers van huis uit!
We zijn het roerend eens met elkaar. Met enige weemoed denk ik terug aan de erwtensoep die mijn oma maakte. Geweldig, daarbij vergeleken ril je van zo'n blik Unox met plastic worst.WimA schreef:De erwtensoep van Unox is qua eten wat de Telegraaf is qua nieuws.-DIA- schreef:Als het maar van Unox is, dé soepmakers van huis uit!
Gericht op sensatie, zonder diepgang. Met zout en kruiden vermomde troep.
En hoe lang is het geleden dat jullie snert uit zo'n Unoxblik hebben gegeten?Mister schreef:We zijn het roerend eens met elkaar. Met enige weemoed denk ik terug aan de erwtensoep die mijn oma maakte. Geweldig, daarbij vergeleken ril je van zo'n blik Unox met plastic worst.WimA schreef:De erwtensoep van Unox is qua eten wat de Telegraaf is qua nieuws.-DIA- schreef:Als het maar van Unox is, dé soepmakers van huis uit!
Ik maak elk jaar een pan snert, alleen, er zijn steeds minder liefhebbers voor.Mister schreef:We zijn het roerend eens met elkaar. Met enige weemoed denk ik terug aan de erwtensoep die mijn oma maakte. Geweldig, daarbij vergeleken ril je van zo'n blik Unox met plastic worst.WimA schreef:De erwtensoep van Unox is qua eten wat de Telegraaf is qua nieuws.-DIA- schreef:Als het maar van Unox is, dé soepmakers van huis uit!
Geef een euro meer uit en koop dan een ingevroren pak bij een ouderwetse slager!eilander schreef:En hoe lang is het geleden dat jullie snert uit zo'n Unoxblik hebben gegeten?Mister schreef:We zijn het roerend eens met elkaar. Met enige weemoed denk ik terug aan de erwtensoep die mijn oma maakte. Geweldig, daarbij vergeleken ril je van zo'n blik Unox met plastic worst.WimA schreef:De erwtensoep van Unox is qua eten wat de Telegraaf is qua nieuws.-DIA- schreef:Als het maar van Unox is, dé soepmakers van huis uit!
Ik vind nu juist de erwtensoep van Unox wel een acceptabel alternatief.
Okay, dan gebiedt de eerlijkheid mij te zeggen dat ik ooit, heeeeeel lang geleden en klein kopje snert uit blik heb gegeten en ik vond het zo vies.eilander schreef:Dat was mijn vraag eigenlijk niet, en die euro het probleem niet
Niet lang hoor. Ik weet niet precies wat je bedoeld met 'acceptabel' maar ik heb niet willen zeggen dat het niet lekker is. Integendeel zelfs.eilander schreef:En hoe lang is het geleden dat jullie snert uit zo'n Unoxblik hebben gegeten?Mister schreef:We zijn het roerend eens met elkaar. Met enige weemoed denk ik terug aan de erwtensoep die mijn oma maakte. Geweldig, daarbij vergeleken ril je van zo'n blik Unox met plastic worst.WimA schreef:De erwtensoep van Unox is qua eten wat de Telegraaf is qua nieuws.-DIA- schreef:Als het maar van Unox is, dé soepmakers van huis uit!
Ik vind nu juist de erwtensoep van Unox wel een acceptabel alternatief.
Strooien jullie "halvazout" of gebruik je gewone keukenzout, maar dan minder?Dodo schreef:Wij eten weinig zout, en dan is bliksoep snel te zout. En eigengemaakt blijft gewoon het lekkerst. En je weet wat er in zit.
Heb jij een stoompan Lassie?Lassie schreef:Gehaktbal, gekookte aardappelen en een mix van verschillende groenten (gestoomd).
Ja, anders wordt het toch kokenLassie schreef:Nee een stoommandje. Althans ik hoop dat ik die nog heb