De muziek is prachtig, maar bij Sheba in deze spelling is mijn eerste associatie toch kattenvoer
Zou je weer dezelfde nick kiezen? waarom wel/niet?
Re: Zou je weer dezelfde nick kiezen? waarom wel/niet?
Zita schreef:De muziek is prachtig, maar bij Sheba in deze spelling is mijn eerste associatie toch kattenvoerMaar goed, van koe naar kat, het kon slechter
@Sheba, ik dacht inderdaad dat jij boerin was en een naam had gekozen van een lievelingskoe, tezamen met je geboortejaar.
Maar ik vind Sheba .... keizer(inne)lijk.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Zita schreef:De muziek is prachtig, maar bij Sheba in deze spelling is mijn eerste associatie toch kattenvoerMaar goed, van koe naar kat, het kon slechter
Het gaat over de koningin van Sheba. De koningin in de Bijbel die op bezoek kwam bij de wijze Salomo.
En het heeft ook weer een link met onze twee schatten thuis...
Schattenvoer dus.
Zie je... Ik was niet de enige die er dit soort associaties bij kreeg...Mara schreef:Zita schreef:De muziek is prachtig, maar bij Sheba in deze spelling is mijn eerste associatie toch kattenvoerMaar goed, van koe naar kat, het kon slechter
![]()
@Sheba, ik dacht inderdaad dat jij boerin was en een naam had gekozen van een lievelingskoe, tezamen met je geboortejaar.
Misschien dat ik nu echt serieus wordt genomen?
Yes,Tiberius schreef:Schattenvoer dus.
En dan haal ik mijn voer uit de Schat!
Maar de schatten thuis hebben niets met poezen te maken. Wel met katjes
Die overigens helemaal niets begrijpen van de pieten discussie. En er eigenlijk nog diep beledigd over zijn. Maar dat is een ander verhaal.
Ik zal vanaf nu U tegen je zeggen hoor.Sheba schreef:Zie je... Ik was niet de enige die er dit soort associaties bij kreeg...Mara schreef:Zita schreef:De muziek is prachtig, maar bij Sheba in deze spelling is mijn eerste associatie toch kattenvoerMaar goed, van koe naar kat, het kon slechter
![]()
Misschien dat ik nu echt serieus wordt genomen?
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Geen youtube-filmpjes op RF, hè!
Posthoorn schreef:Geen youtube-filmpjes op RF, hè!![]()
Het is geen filmpje, maar een geluidsfragment!