Allah is groot!Oorspronkelijk gepost door Mirja
de muslims heb gezien in dit week dat God rules over all...man proposes en God disposes!!!
Stop import islamitische cultuur
Volgens mij heeft men niet in de gaten dat uitingen van de Islam alles te maken hebben met de vrijheid van godsdienst. Deze mensen religieuze vrijheden ontzeggen is dus onwettelijk.
Daarnaast begrijp ik deze opstelling niet. Vandaag is het de Islam, misschien is het morgen het christendom. Wanneer er nu beperkingen worden gelegd op de Islam, dan is dat een indirect pleiten voor beperkingen voor christenen.
Erg kortzichtig dus, evenals de opstelling van een christelijke gemeenteraadsleden die stemmen tegen de bouw van een moskee vanwege godsdienstige redenen. Zo graaf je je eigen graf als christen.
Daarnaast begrijp ik deze opstelling niet. Vandaag is het de Islam, misschien is het morgen het christendom. Wanneer er nu beperkingen worden gelegd op de Islam, dan is dat een indirect pleiten voor beperkingen voor christenen.
Erg kortzichtig dus, evenals de opstelling van een christelijke gemeenteraadsleden die stemmen tegen de bouw van een moskee vanwege godsdienstige redenen. Zo graaf je je eigen graf als christen.
Jaja, laten we de moslims steunen tot behoud van het chrsitendom. Erg interessante gedachtengang.
Van een Sabra zou je een meer principiële houding verwachten.
Van een Sabra zou je een meer principiële houding verwachten.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Oorspronkelijk gepost door Daphne
n.a.v. jouw nieuwe AVATAR:
Laat Moslims DAN OOK de christenen de Vrede verklaren ALL OVER THE WORLD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
ik weet anno 2004 duizende moslims en tientallen moslimlanden te noemen die christenen vervolgen.
andersom kan ik me op dit moment geen enkel land voor de geest halen.........................................................................................................................................:#:#:#:#:#:#:#
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Mirja,Oorspronkelijk gepost door Mirja
Islam is geen religie...het is murder!!!!
Hoewel ik onderschrijf dat de Jihad een wezenlijk onderdeel is van de Islam, kunnen we een godsdienst niet gelijk zetten aan moordenaars. Er is altijd nog een meerderheid aan moslims in Nederland die de Jihad verwerpen. (Hoop ik altans.)
Vriendelijke groeten,
Kaw.
Om over de doden die zijn gevallen in de naam van het christendom dan nog maar te zwijgen.
Religieuze beperkingen kunnen niet eenzijdig worden opgelegd aan Moslims. Dat zou een schandelijke zaak zijn en de vrijheid van godsdienst voor iedereen in Nederland aantasten. De overheid kan dit niet doen, gelukkig hebben wij nog altijd een scheiding tussen kerk en staat.
Daarnaast beseft men hier op deze site niet dat christenen zo langzamerhand ook een minderheid beginnen te vormen in Nederland, zeker de orthodox-gereformeerden zijn veruit in de minderheid. Als er religieuze beperkingen worden opgelegd zijn extreme groeperingen de eerste die te maken krijgen met beperkingen, in dit geval dus de orthodox-gereformeerde kring.
Religieuze beperkingen kunnen niet eenzijdig worden opgelegd aan Moslims. Dat zou een schandelijke zaak zijn en de vrijheid van godsdienst voor iedereen in Nederland aantasten. De overheid kan dit niet doen, gelukkig hebben wij nog altijd een scheiding tussen kerk en staat.
Daarnaast beseft men hier op deze site niet dat christenen zo langzamerhand ook een minderheid beginnen te vormen in Nederland, zeker de orthodox-gereformeerden zijn veruit in de minderheid. Als er religieuze beperkingen worden opgelegd zijn extreme groeperingen de eerste die te maken krijgen met beperkingen, in dit geval dus de orthodox-gereformeerde kring.
Oorspronkelijk gepost door BillyOorspronkelijk gepost door Daphne
n.a.v. jouw nieuwe AVATAR:
Laat Moslims DAN OOK de christenen de Vrede verklaren ALL OVER THE WORLD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
ik weet anno 2004 duizende moslims en tientallen moslimlanden te noemen die christenen vervolgen.
andersom kan ik me op dit moment geen enkel land voor de geest halen.........................................................................................................................................:#:#:#:#:#:#:#
In Atjeh zijn de christenen minstens zo bloeddorstig tov moslims als andersom.
Beste vrienden,
De eerste moskee in Nederland... was niet voor Arabische of Turkse immigranten.
Het was een houten geboutje in het Friese Fochtelo.
Fochtelo? ???!
Gebouwd voor onze meest trouwe vaderlandslievende Nederlanders:
DE MOLUKKERS
als vee weggstopt in houten schuren
Als dank voor hun trouw, haast tot in de dood
Voor koningin en vaderland.
Mensen die graag terugwillen naar hun eigen land: Ambon. Zestig jaar gelden aan hen beloofd.
Maar verraden door hem die ze zo trouw gediend hebben: de Nederlandse übermensch, ons hoogstaande ras, onze superieure cultuur.
De eerste moskee in Nederland... was niet voor Arabische of Turkse immigranten.
Het was een houten geboutje in het Friese Fochtelo.
Fochtelo? ???!
Gebouwd voor onze meest trouwe vaderlandslievende Nederlanders:
DE MOLUKKERS
als vee weggstopt in houten schuren
Als dank voor hun trouw, haast tot in de dood
Voor koningin en vaderland.
Mensen die graag terugwillen naar hun eigen land: Ambon. Zestig jaar gelden aan hen beloofd.
Maar verraden door hem die ze zo trouw gediend hebben: de Nederlandse übermensch, ons hoogstaande ras, onze superieure cultuur.
Je hoeft niet bepaald terug tot de Middeleeuwen. De zeventiende eeuw is ver genoeg.Oorspronkelijk gepost door HarryNet als het christendom trouwens. In de meest extreme versie althans. Zolang zijn de middeleeuwen nog niet geleden...Oorspronkelijk gepost door Mirja
Islam is geen religie...het is murder!!!!