Allicht is zoiets veel leuker...JolandaOudshoorn schreef:Vandaag voor het eerst naar de Fokveedag geweest. Geweldig leuk! Veel leuker dan een "Naar Buiten" beurs.

Allicht is zoiets veel leuker...JolandaOudshoorn schreef:Vandaag voor het eerst naar de Fokveedag geweest. Geweldig leuk! Veel leuker dan een "Naar Buiten" beurs.
Naar Buiten is best leuk, maar erg commercieel. Dit is een echt boerenbuitenplattelands gebeuren.Mister schreef:Allicht is zoiets veel leuker...JolandaOudshoorn schreef:Vandaag voor het eerst naar de Fokveedag geweest. Geweldig leuk! Veel leuker dan een "Naar Buiten" beurs.
Ik acht de kans dat ik ooit een fokveedag zal bezoeken vrijwel nihil. Ieder z'n favoriete uitje.JolandaOudshoorn schreef:Naar Buiten is best leuk, maar erg commercieel. Dit is een echt boerenbuitenplattelands gebeuren.Mister schreef:Allicht is zoiets veel leuker...JolandaOudshoorn schreef:Vandaag voor het eerst naar de Fokveedag geweest. Geweldig leuk! Veel leuker dan een "Naar Buiten" beurs.
Leuk Albion en dat kleine spul is lekker snel klaar.albion schreef:Ik ben op het ogenblik 'verslingerd' aan het breien. Ik heb een das bijna af; ik moet bij een kindertruitje de naden nog aan elkaar zetten en ik heb twee vestjes op de breinaald staan (in ajourpatroon). Het werkt echt verslavend. Op het dorp komen 1x per maand de dames die graag handwerken (vooral haken) bij elkaar en breien, haken en kletsen er een hele avond op los......
Ja oké, dat is waarOrchidee schreef:Soms kan je weleens verlangen naar de "gewone sleur" van elke dag!