Kleine vreugden

Posthoorn

Re: Kleine vreugden

Bericht door Posthoorn »

Zita schreef:Ik heb recht op een erfenis van $9,5 miljoen, er is een sympathieke meneer plotsklaps verliefd op me geworden toen hij mijn pretty eyes zag en ik ben ook nog es jarig. Als je je 'overige berichten' op facebook checkt, kom je allerlei soorten plezierig nieuws tegen.
Hm ja, zag net dat ik in januari 2013 berichtje van een RF'er had ontvangen. :oO
Marco

Bericht door Marco »

Posthoorn schreef:
Zita schreef:Ik heb recht op een erfenis van $9,5 miljoen, er is een sympathieke meneer plotsklaps verliefd op me geworden toen hij mijn pretty eyes zag en ik ben ook nog es jarig. Als je je 'overige berichten' op facebook checkt, kom je allerlei soorten plezierig nieuws tegen.
Hm ja, zag net dat ik in januari 2013 berichtje van een RF'er had ontvangen. :oO
..en die wilde je $9,5 miljoen schenken? :humhihi
Posthoorn

Bericht door Posthoorn »

Marco schreef:
Posthoorn schreef:
..en die wilde je $9,5 miljoen schenken? :humhihi
Nee. Bovendien kon ik niet meer op het bericht reageren. :modo
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Op het moment dat ik denk: ik zou eigenlijk met een gieter moeten gaan sjouwen, begint het te regenen. :) Het valt me mee dat er geen stoomwolken opstijgen vanuit de tuin.
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Heerlijk he, hier vallen ook de eerste druppels :super
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Lassie

Bericht door Lassie »

Hier is het nog droog. Dus ik hoop dat wij nog wat gaan krijgen. Wel zo lekker.
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Orchidee schreef:Heerlijk he, hier vallen ook de eerste druppels :super
De eerste druppels waren meteen ook de laatste, zo te zien. Ofwel: er werd weer gezeuld met gieters.
Mannetje

Bericht door Mannetje »

Hier waren we net naar binnen toen het weer droog was. Ik hoop op nog meer regen.
- Niet meer zo actief -
Lassie

Bericht door Lassie »

Hier nog steeds niks.
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Verse bloemen uit eigen tuin. De hele woonkamer fleurt er van op. En ik ook.
Mara

Bericht door Mara »

Zita schreef:Verse bloemen uit eigen tuin. De hele woonkamer fleurt er van op. En ik ook.
Die doen het dus goed, ondanks de slagregens? Hier hebben ze allemaal zwemles nodig gehad. :huhu
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Mara schreef:
Zita schreef:Verse bloemen uit eigen tuin. De hele woonkamer fleurt er van op. En ik ook.
Die doen het dus goed, ondanks de slagregens? Hier hebben ze allemaal zwemles nodig gehad. :huhu
Het zaaisel dat in potten met een dichte bodem staat, is in training voor waterplant. Maar wat in de volle grond staat of in potten met een open bodem, doet het prima. De eerste dahlia's bloeien :)
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Een stapeltje Libelles uit 1958. Tips om bontjassen te onderhouden, de prachtigste japonnen, adviezen voor het verloofde meisje. Van cholestorol hadden we nog nooit gehoord, roken stond elegant (vooral met een sigarettenpijpje) en een stofzuiger was wel een enorm luxe verschijnsel. :huhu
Mara

Bericht door Mara »

Zita schreef:Een stapeltje Libelles uit 1958. Tips om bontjassen te onderhouden, de prachtigste japonnen, adviezen voor het verloofde meisje. Van cholestorol hadden we nog nooit gehoord, roken stond elegant (vooral met een sigarettenpijpje) en een stofzuiger was wel een enorm luxe verschijnsel. :huhu
Lachen Zita. :)
Ik pak hem af en toe in een wachtkamer, maar ik vind er niet veel meer aan.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Marco

Bericht door Marco »

..Rij ik gisteren rond 18:00 uur in m'n fietskloffie door Moerkapelle, lopen er overal 'refo' brs en zrs rond.
Blijkt Moerkapelle te zijn overgenomen door de GG van Benthuizen!

Wist ik veel... :bobo
Plaats reactie