het verbaast me eerlijk gezegd toch wel dat een meerderheid op dit forum vind dat Bush zijn biezen mag pakken.
Weten jullie wel dat zo'n beetje alle christelijke, reformatorische, evangelische en presbyteriaanse of wat dan ook -kerken in Amerika achter Bush staan?
Oorspronkelijk gepost door Orckie
het verbaast me eerlijk gezegd toch wel dat een meerderheid op dit forum vind dat Bush zijn biezen mag pakken.
Weten jullie wel dat zo'n beetje alle christelijke, reformatorische, evangelische en presbyteriaanse of wat dan ook -kerken in Amerika achter Bush staan?
Even wennen hè, dat niet iedereen zijn stem bepaalt op grond van een één of andere meerderheid in Amerika. De relatie van kerken en presidenten in Amerika is er een van 'voor wat hoort wat' Cadeautjes over en weer. Christenen ontvangen allerlei douceurtjes in steun voor hun stem. Joodse m,ensen idem dito.
Van mij mag Bush weg, omdat hij zijn bevolking (én de wereldbevolking) heeft voorgelogen en gemanipuleerd.
Oorspronkelijk gepost door Orckie
Het hoeft niet, Lily. Dat is maar 1 manier van interpreteren...ik denk dat er al errug lang een antichrist rondloopt op deze aarde...
Wel denk ik dat Bush beleid in Israel nog zo slecht niet is...toch?
Enne, MB, wat betreft de Palesteinen...het heeft misschien nut als je eens in de geschiedenis gaat neuzen...? Dan zie je dat hun erg veel land aangeboden is, maar dat meneer Arafat geweigerd heeft, omdat het of alles is of niets...
Bovendien, het grootste gedeelte van het land is eerlijk gekocht...
Trouwens, Palestijnen bestaan niet eens, dat zijn voor het merendeel Jordaanse arabieren...die een ander het licht in de ogen niet gunnen...
Gelukkig gaat het onder de christenen heel goed, er is zelfs een Joodse gemeente met een palestijnse voorganger...
Ik zal niet zeggen dat de Joden foutloos zijn, verre van dat...maar onder de Joden wordt er niet gejuicht en gefeest als er kinderen gedood worden...dat kan van de palestijnen niet gezegd worden...Volgens mij moet je dan aardig verknipt zijn als je een feestje gaat bouwen omdat een barMitzwa viering de lucht ingeknalt is...Om daar dan naast te moeten wonen moet je stalen zenuwen voor hebben geloof ik...
hoe zou je reageren als je huis platgewalst word?
En in een tentenkamp word geplaatst.
MeT GEEN ENKELE RECHTEN>
Eerlijk gekocht? Kan je nederland ook kopen ????????????
Palesteinen bestaan niet. Gemakkelijk hoor. Bestaan nederlanders wel. We zijn immers germanen. Horen we dan niet in Duistland?
40% van de palesteinen is trouwens christen.
Hoe zou jij het vinden als je buren uit eigen vrije wil in het Niemandsland gingen wonen om de aanval en totale vernieting van jou en je volk te verspoedigen...en dan, als dat mislukt vragen om weer terug te mogen komen alsof er niks gebeurd is...?
Bovendien, ik zeg toch nit dat Israel geen fouten heeft gemaakt? Wat is wel zeg, is dat er een oplossing aangeboden was, wat van de hand geslagen werd, want men wilde en wil de totale vernietiging van de Joden, en dus is men nu niet en nooit niet tevreden met wat voor een oplosing Israel ook aankomt...
Bovendien, de palestijnse vechters stellen zich op tussen vrouwen en kinderen, met hun goedkeuring...het gaat immers om de goeie zaak...Daar heeft men zelfs hun huizen en hun kindertjes voor over...Wat moet Israel dan doen? In die val lopen, of doen wat de vechters hun blijkbaar willen laten doen?
Maar goed, daar hebben we het nu niet over. Waar het mij om ging is dat Bush een goede instelling heeft naar Israel toe, en niet zoals als Clinton met een of ander wild plan vrede en veiligheid van Israel ernstig in gevaar brengt...
Inderdaad, Lily! Het probleem is dta de arabieren willen heel het land hebben, en alle Joden moeten vernietigd..volgens hun Handbook...
En zoals ik al, zei, die suicide bombers stellen zich expres op tussen vrouwen en kinderen...zodat de BBC en de rest van de wereld kan zeggen: OHO! Kijk een wat die gemene Joden doen...!