Welke partij heb jij gestemd?

MB

Bericht door MB »

Oorspronkelijk gepost door Andre
Oorspronkelijk gepost door MB
Oorspronkelijk gepost door Andre
Eerlijk gezegd heb ik niet gestemd, vergeten!
Dus niet uit principe.

En welke partij zou je gestemd hebben? Indien je het wil antwoorden.

[Aangepast op 14/6/04 door MB]
SGP.
Dat kan niet het is CU-SGP, zou je dan ook gestemd hebben?
MB

Bericht door MB »

Oorspronkelijk gepost door Benoni
Ben ik nu de enige hier die op de PARTIJ VOOR DE DIEREN heeft gestemd? :i

P.S. Het is overigens PvdD.
Die Volkersvan de G's in die partij bevallen me niet, evenals Paul Cliteur bevalt me niet.
Benoni

Bericht door Benoni »

Die Volkersvan de G's in die partij bevallen me niet, evenals Paul Cliteur bevalt me niet.
Volkert van der G's?? Die opmerking raakt echt kant noch wal. Volkert is een moordenaar!! Hoe durf je die vergelijking nu te maken?! Laat je eens goed informeren voordat je je oordeel uitspreekt ...

Vegetarisme (of in zijn geval: veganisme) is niet te verenigen met het doden van mensen. Alle leven is mij lief!

Overigens voert de PvdD het vegetarisme niet hoog in het vaandel, dat zou wat mij betreft nog wel wat actiever gepromoot mogen worden. :pu
MB

Bericht door MB »

Volkert van der G's?? Die opmerking raakt echt kant noch wal. Volkert is een moordenaar!! Hoe durf je die vergelijking nu te maken?! Laat je eens goed informeren voordat je je oordeel uitspreekt ...

Vegetarisme (of in zijn geval: veganisme) is niet te verenigen met het doden van mensen. Alle leven is mij lief!

Overigens voert de PvdD het vegetarisme niet hoog in het vaandel, dat zou wat mij betreft nog wel wat actiever gepromoot mogen worden. :pu
Ok ik neem van die Volkert van de G's terug, sorry daarvoor.

Maar.....
De PVDD wil alle boeren kapot maken.
En de economie kapot maken.
Het is erg overdreven van die PVDD.
Benoni

Bericht door Benoni »

(...)
Maar.....
De PVDD wil alle boeren kapot maken.
En de economie kapot maken.
Het is erg overdreven van die PVDD.
Die conclusie deel ik niet. De huidige manier van boeren is funest voor zowel de natuur als voor het voortbestaan van de landbouw. Kijk maar naar de vele ziektes die we de afgelopen jaren hebben gezien (varkenspest, BSE, ...).

Intensieve veeteelt is in niemands belang, althans niet op de lange termijn. Hetzelfde geldt voor de visserij; de branche heeft (mede) zichzelf kapot gemaakt door overbevissing.

Zo gek vind ik het dus niet dat er gepleit wordt voor matiging, voor een natuurvriendelijke manier van landbouw bedrijven.

Dat heeft dus niets te maken met boeren kapot maken, maar ervoor zorgen dat ook toekomstige generaties op een verstandige manier van de beschikbare landbouwgrond gebruik kunnen maken.

Ik stel voor dat je eens een kijkje neemt op http://www.partijvoordedieren.nl en de standpunten tot je neemt. Het is echt niet zo'n radicale partij als je misschien zou denken.

(En voor wat betreft de economie: hoe groot denk je dat de schade is die de mede ten gevolge van de intensieve veeteelt ontstane ziektes aan de economie hebben toegebracht?)

[Aangepast op 14/6/04 door Benoni]
lo-ruchama

Bericht door lo-ruchama »

Oorspronkelijk gepost door limosa
ik heb op de SGP gestemd, in dit geval op de combinatie CU-SGP

om precies te zijn: ik heb het hokje bij de lijstduwer rood gemaakt (jaja, bij ons nog echt met potlood!)
Limosa!! Mijn broer ging in hetzelfde durp als jij stemmen en heeft zich een bult gelachen om dat stemmen met potlood. Cultuurshock. Heerlijk... hopelijk zal het er nog vele jaren blijven en kan ik daar ooit ook nog eens wonen en met potlood stemmen...

:bou::bou::bou:
babbeltje

Bericht door babbeltje »

Ik heb gestemd op de SGP
MB

Bericht door MB »

Oorspronkelijk gepost door babbeltje
Ik heb gestemd op de SGP
Die staat er niet bij!
'HET is CU-SGP!
limosa

Bericht door limosa »

Oorspronkelijk gepost door lo-ruchama
Limosa!! Mijn broer ging in hetzelfde durp als jij stemmen en heeft zich een bult gelachen om dat stemmen met potlood. Cultuurshock. Heerlijk... hopelijk zal het er nog vele jaren blijven en kan ik daar ooit ook nog eens wonen en met potlood stemmen...

Het geeft echt een geweldig gevoel! Groot papier in het stemhokje: gelieve niet aan het potlood te likken (ofzo). Maar het zal voorlopig nog wel blijven. Het dorp waar altijd van alles gebeurt begint steeds meer op een bejaardenhuis te lijken . . .
Andre

Bericht door Andre »

Oorspronkelijk gepost door limosa
Oorspronkelijk gepost door lo-ruchama

Het geeft echt een geweldig gevoel! Groot papier in het stemhokje: gelieve niet aan het potlood te likken (ofzo). Maar het zal voorlopig nog wel blijven. Het dorp waar altijd van alles gebeurt begint steeds meer op een bejaardenhuis te lijken . . .
Schitterend om alles bij het "oude" te houden.;)
MB

Bericht door MB »

Oorspronkelijk gepost door Maninne
De mijne staat niet in de poll, ik héb namelijk niet gestemd!
Vanwege principe?
Andre

Bericht door Andre »

Er zijn toch dierentuinen genoeg.:bou::bou:
Plaats reactie