Ik ga proberen niet zo fanatiek te forummen als eerst (heel de dag door de actieve onderwerpen verversen

En probeer bepaalde zaken wat meer te relativeren.
Hey, fijn dat je weer terug bent PannyPanny schreef:Na een weekje afwezigheid op RefoForum ben ik weer terug.
Ik ga proberen niet zo fanatiek te forummen als eerst (heel de dag door de actieve onderwerpen verversen)
Dit is wel heel ergPanny schreef:Na een weekje afwezigheid op RefoForum ben ik weer terug.
Ik ga proberen niet zo fanatiek te forummen als eerst (heel de dag door de actieve onderwerpen verversen)
Fijn... En ook ik zal me dit voorbeeld van jou aantrekken! Misschien moet ik me maar aanwenden een vast tijdstip voor RF te nemen! En alleen dan te reageren en te lezen!Panny schreef:Na een weekje afwezigheid op RefoForum ben ik weer terug.
Klopt ook... Maar sommige reacties roepen sterk uit tot reageren...refo schreef:Reageren is niet verplicht.
Mannetje schreef:Och help, dit topic had ik eerst moeten lezen voor mijn aanmelding. Als ik dit zo lees kom ik hier nooit meer weg.
Misschien kunnen ze toch een "vind ik leuk" knop makenhelma schreef:Mannetje schreef:Och help, dit topic had ik eerst moeten lezen voor mijn aanmelding. Als ik dit zo lees kom ik hier nooit meer weg.
Jawel hoor, gewoon tegen de regels posten, dan krijg je een permban.Mannetje schreef:Och help, dit topic had ik eerst moeten lezen voor mijn aanmelding. Als ik dit zo lees kom ik hier nooit meer weg.
En de hoeveelste keer wordt dat, -DIA-?-DIA- schreef:Ik denk dat ik moet stoppen.
Ik voel het.
Stop nu eens met stoppen.-DIA- schreef:Ik denk dat ik moet stoppen.