Welke kandidaat gaan we stemmen?

Unionist

Welke kandidaat gaan we stemmen?

Bericht door Unionist »

Gaan we donderdag allemaal op de lijsttrekker stemmen of brengen wij voorkeurstemmen uit? Stemmen SGP'ers gewoon op Blokland of drukken ze het Belder-knopje in? Of hebben jullie andere favoriete kandidaten?
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
nicname

Bericht door nicname »

Geef eens een tip ;)
Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door Unionist
Gaan we donderdag allemaal op de lijsttrekker stemmen of brengen wij voorkeurstemmen uit? Stemmen SGP'ers gewoon op Blokland of drukken ze het Belder-knopje in? Of hebben jullie andere favoriete kandidaten?
zouden er ook nog mensen op n andere partij stemmen dan de SGP??? :t (ik bedoel van omsions wil... :, als je dus... nou la ma zitten een lang verhaal... wat nergens op slaat... hahahaha maar t komt er op neer dat als er alleen op de SPG wordt gestemd... zoals ik het even formuleerde... dan hadden we nu Ome Bas op de minster president stoel... jah sorry... moest er effe uit :,:,:,:,:,

:stu:stu:stu:stu:stu:stu:stu
Billy

Bericht door Billy »

Bas Belder
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Orckie

Bericht door Orckie »

Mensen Bas Belder was tenminste een beetje recht door zee met dat gesjoemel over declaraties enzo.

Dus gewoon op Bas stemmen

Met de 2e kamerverkiezingen stem ik tenslotte ook op Bas....

:,:,:,:,
Daphne

Bericht door Daphne »

trouwens... SINDS WANNEER IS HET WE ????????????????????

Ieder stemt toch zelf en afzonderlijk? Of is dit groepsgebonden (dan heb ik t altijd verkeerd begrepen namelijk...)

(t is maar een detail!!):bou:
moderne gelovige

Bericht door moderne gelovige »

Pfff, heb nog geen flauw idee eigenlijk, tsja en aangezien ik geen SGP-er ben......
Hoewel ik het zou kunnen overwegen: ben er voor dat de landen zelf de belangrijkste dingen moeten kunnen blijven regelen.
Dan vallen er al een hoop partijen af: in ieder geval het CDA.
PvdA heeft al helemaal mijn voorkeur niet temeer nog daar de heer Max vd Berg nu Europa weer in mag, had altijd al wat tegen die man in de jaren '80 met z'n nieuw-linkse praatjes en later bij de Novib.
VVD......mmmmm trekt me niet.
en ook d66, sp, lpf, groenen enz. niet!

SGP heeft toch een lijstverbinding met de CU? Staat het partijprogramma nog ergens online?
Wat zou er op tegen zijn als ik eens.....
maar ja dan een goede kandidaat... wie helpt er een handje?
Egbert

Bericht door Egbert »

Oorspronkelijk gepost door Orckie
Mensen Bas Belder was tenminste een beetje recht door zee met dat gesjoemel over declaraties enzo.

Leg eens uit, voor mijn gevoel was het juist andersom. Maar w.s. heb ik het mis.
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Orckie

Bericht door Orckie »

Oorspronkelijk gepost door Egbert
Oorspronkelijk gepost door Orckie

Leg eens uit, voor mijn gevoel was het juist andersom. Maar w.s. heb ik het mis.
Bas Belder kon al zijn uitgaven verantwoorden met bonnetjes: Blokland niet.

heeft in de kranten gestaan.
Unionist

Bericht door Unionist »

Dat bewijst alleen maar dat Belder neter is met zijn bonnetjes dan Blokland. Als ik naar mijn eigen bankafschriften kijk, pas ik denk ik beter bij Blokland...:#

Maar goed: er werd een suggestie gevraagd: Ga eens kijken op http://www.rijkvandam.nl Hij is lid van het EP sinds 1989, staat 5e op de lijst en dreigt dus buiten de boot te vallen. Hij is een erg ervaren lid van het Europees Parlement.

O ja, of er hier nog mensen zijn die geen SGP stemmen? Mwa, doorgaans niet, maar dit keer maakt het niet uit CU en SGP doen het samen.
marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Oorspronkelijk gepost door moderne gelovige
SGP heeft toch een lijstverbinding met de CU? Staat het partijprogramma nog ergens online?
Volgensmij op de SGP site, daar stond wel eens een word/pdf document van enkele tientallen pagina's, waar het programma in staat.

Zelf heb ik meer de voorkeur voor CU, ook al mag ik nog niet stemmen. :stu
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Napoleon

Bericht door Napoleon »

Hilde van der Molen, omdat het een goede vriendin van mij is.

Niet een écht steekhoudend argument, maar alá, het moet er maar mee door kunnen!

[Aangepast op 6/6/04 door Napoleon]
Unionist

Bericht door Unionist »

Waar staat die kandidaat?
dré

Bericht door dré »

http://www.stemwijzer.nl

lijkt aardig te kloppen. Kom uit bij CU/SGP.

Dus Bas Belder
dré
--------

Credo in unum Deo
dré

Bericht door dré »

Waar staat die kandidaat?
Volgens mij is die niet van de SGP maar van de SP
dré
--------

Credo in unum Deo