Ik wil jullie even laten weten dat ik vanaf morgen voorlopig even niet op refoforum zal komen.
Ik wil dit wel even toelichten.
Het dagelijks actief volgen van allerlei discussies doet geestelijk wat met me op een negatieve manier.
Het elke dag bezig zijn met allerlei meningsverschillen rond geloofszaken zorgt bij mij voor geestelijke onrust en koudheid. (Er worden zeker ook veel waardevolle dingen met elkaar gedeeld hoor!)
Ik merk dat er een zelfingenomenheid ontstaat. Denken dat ik het zelf allemaal precies weet, het neerzien op anderen.... En dit allemaal niet in afhankelijkheid van God maar door eigen redenaties.
Ook heb ik op het forum verschillende onderwerpen gestart of reacties geplaatst waarvan ik weet dat ze gevoelig liggen en dat dit veel (verkeerde) discussies zou oproepen.
Discussies waarmee God niet geëerd wordt maar eerder de satan gediend.
Ik merk dat dit tussen mij en God niet goed zit. Dat dit niet de manier is waarop God wil dat ik met Hem en Zijn Woord omga.
Ik wil daarvoor dan ook aan jullie mijn excuses aanbieden.
Het is ook jammer dat veel topics over tere onderwerpen steeds weer uitlopen in dezelfde negatieve discussies.
Voorlopig lees en post ik dus even niet op het forum en zie ik wel hoe hard (ik ben bang heel hard

Gods zegen!