Hoe Conservatief bent U? (TESTJE)

Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Oorspronkelijk gepost door EgbertEn wie is die Jan Spruijt nou eigenlijk?
Deze week een interview in Terdege met deze meneer. Intrigerende man in een aparte maatschappelijke positie.
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Egbert

Bericht door Egbert »

Oorspronkelijk gepost door Pim
Oorspronkelijk gepost door EgbertEn wie is die Jan Spruijt nou eigenlijk?
Deze week een interview in Terdege met deze meneer. Intrigerende man in een aparte maatschappelijke positie.
Ik zal het stukje bestuderen, maar ik heb het niet zo op die zich zo nadrukkelijk voorstellende conservatieven. Ik zal volgens officiële statistieken ook wel een conservatief of mogelijk zelfs een fundamentalist zijn, maar om een clup op te richten om me te manifesteren? nee liever niet.

[Aangepast op 12/3/04 door Egbert]
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
limosa

Bericht door limosa »

Oorspronkelijk gepost door Egbert
Ik zal het stukje bestuderen, maar ik heb het niet zo op die zich zo nadrukkelijk voorstellende conservatieven. Ik zal volgens officiële statistieken ook wel een conservatief of mogelijk zelfs een fundamentalist zijn, maar om een clup op te richten om me te manifesteren? nee liever niet.
"een club om je te manifesteren" ? Tja, er is nu eenmaal een bepaald krachtenspel in onze maatschappij. Dat hij daar een conservatieve kracht aan toevoegt vind ik niet erg, kon wel eens heel goed zijn. Je hebt op allerlei gebied nu eenmaal mensen nodig die ervoor gaan, anders geburt is niks. Ik kan me in een heel aantal standpunten van de conservatieven wel vinden, logisch want ze komen op uit een joods-christelijke traditie. Een meer expliciet christelijke club zou weerstanden oproepen waar die conservatieve club geen last van heeft, vooral in de hoek van de liberalen.
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Oorspronkelijk gepost door Pim
Oorspronkelijk gepost door Orckie
Oorspronkelijk gepost door Rens

Je kon van mij vroeger moeilijk beweren dat ik conservatief was, en dat is heel eufemistisch gesteld!!

Nu is het een mix van progressief en conservatisme.

Rens

kortom vleesch noch visch...
niet koud noch warm, maar lauw...
Ik denk niet dat je zo'n directe link met een bijbeltekst op deze manier moet gebruiken om je naasten af te schieten, Orckie.
Vind je nu dat dit kan Orckie? Een tekst misbruiken waar we persoonlijk mee de binnenkamer in moeten gebruiken om een ander af te schieten?
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Margriet
Contacteer:

Bericht door Margriet »

ach ook 60 punten.......
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Andre

Bericht door Andre »

Mijn score was 75, en inderdaad ik heb een goed leven.
lo-ruchama

Bericht door lo-ruchama »

Oorspronkelijk gepost door gallio
45

gaat het gemiddelde van refoland weer is naar de knoppen
:D:D ik help je mee.. ook 45... :t:t
Barryvrouw

Bericht door Barryvrouw »

50 punten
25-50 punten: U heeft een flink tik van de jaren zeventig (NIET MEEGEMAAKT) meegekregen, maar begint langzaam op te knappen.

50-75 punten: U neigt naar het conservatisme, maar schrikt terug voor de persoonlijke consequenties. Stop nou toch met die crèche! En ´s avonds niet meer naar V8 kijken. (HEB GEEN KIDS VOOR DE CRECHE EN KIJK GEEN V8)
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
takkie

Bericht door takkie »

60 punten!!
groeten,
takkie
Plaats reactie