SGP opnieuw aangeklaagd
wat een ****** men kiest er toch zelf voor.
De SGP staat geen vrouwen toe in de partij en daar zijn ze duidelijk over.(dus van dicrimineren kan geen sprake zijn punt uit)
Als je het daar niet mee eens ben moet je vooral niet op ze stemmen
Waar je je als buitestaander al niet druk om kan maken. Maar ja daar hebben we ook alle tijd voor want we hebben in dit land gelukkig geen andere problemen dus is dit een aardige tijdsbesteding
De SGP staat geen vrouwen toe in de partij en daar zijn ze duidelijk over.(dus van dicrimineren kan geen sprake zijn punt uit)
Als je het daar niet mee eens ben moet je vooral niet op ze stemmen
Waar je je als buitestaander al niet druk om kan maken. Maar ja daar hebben we ook alle tijd voor want we hebben in dit land gelukkig geen andere problemen dus is dit een aardige tijdsbesteding
Dit proces komt uit de hoek van het
Clara Wichmanninstituut . Gaat over het (volwaardig) lidmaatschap van de vrouw.
Ik las ergens dat de subsidie aan CW zal stoppen, hopelijk is dit een laatste stuiptrekking. Ze hebben een apart proefprocessenfonds gevormd om te voorkomen dat ze nu al hadden moeten stoppen.
Clara Wichmanninstituut . Gaat over het (volwaardig) lidmaatschap van de vrouw.
Ik las ergens dat de subsidie aan CW zal stoppen, hopelijk is dit een laatste stuiptrekking. Ze hebben een apart proefprocessenfonds gevormd om te voorkomen dat ze nu al hadden moeten stoppen.
Ik ga me binnenkort opgeven bij de vrouwenvereniging en als ik geen lid kan worden omdat ik een man ben dan zal ik ze ook even een proces aan doen, want ik wil niet gediscrimineerd worden.
Wat een onzin is dit toch allemaal. Als je weet dat de partij alleen voor mannen is wat doe je dan als vrouw daarbij?
Laat de vrouwen van het Clara Wichmanninstituut zelf een vrouwenpartij oprichten, dan kunnen ze mannen weigeren.
Wat een onzin is dit toch allemaal. Als je weet dat de partij alleen voor mannen is wat doe je dan als vrouw daarbij?
Laat de vrouwen van het Clara Wichmanninstituut zelf een vrouwenpartij oprichten, dan kunnen ze mannen weigeren.
Ik vind beide standpunten verwerpelijk: dat van de SGP om geen vrouwen in de politiek te willen, ik vind dat mensen op hun talenten moeten worden gekozen, niet op hun geslacht. En dat van het Clara Wichmanninstituut is helemaal te gek voor woorden, als er namelijk in deze democratie geen belangstelling voor de SGP was vanwege hun standpunten, bestond de partij niet. Kennelijk is er in Nederland 'markt' voor de SGP, dus moet een organisatie die er geen enkel belang bij heeft, dit soort onzinprocessen niet overhoop halen.
Van de SGP vrouwen ( die bestaan niet, maar ik bedoel de vrouwen van de SGP broeders) is er niemand die behoefte heeft aan meer zeggenschap/ normaal lidmaatschap of wat dan ook.
het is puur haat wat hen drijft.
zouden ze ook voor een vrouw willen procederen die heeeel goed kan voetballen en heeeel graag in het nederlands Elftal wil spelen?
ik denket niet.
Overigens kunnen de vrouwen uit de SGP achterban gewoon naar bijeenkomsten / openb. vergaderingen van studie of kiesverenigingen.
Ook zie ik op jongerenbijeenkomsten va de SGP altijd veel vrouwen, die ook actief aan de forumdiscussies meedoen.
kan nou niet zeggen dat deze vrouwen er erg gefrusteerd uitzien
:sne
het is puur haat wat hen drijft.
zouden ze ook voor een vrouw willen procederen die heeeel goed kan voetballen en heeeel graag in het nederlands Elftal wil spelen?
ik denket niet.
Overigens kunnen de vrouwen uit de SGP achterban gewoon naar bijeenkomsten / openb. vergaderingen van studie of kiesverenigingen.
Ook zie ik op jongerenbijeenkomsten va de SGP altijd veel vrouwen, die ook actief aan de forumdiscussies meedoen.
kan nou niet zeggen dat deze vrouwen er erg gefrusteerd uitzien
:sne
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Oorspronkelijk gepost door Harry
Leuk detail: de nieuwe partijsecretaris van de SGP woont aan de Clara Wichmannstraat te Ridderkerk!
Haha!
jij leest vast de Banier , Harry:u:u
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."
Oorspronkelijk gepost door Harry
Sterker nog, Billy, ik schrijf wel eens voor de Banier.
je maakt me wel nieuwsgierig Harry.
kan wel wat SGP mensen uit Rotterdam, maar die geboortedatum van jou kan ik niet helemaal plaatsen met die locatie.
als rotterdam je werkplek is heb ik wel een vermoeden........:eur:P