MoesTuin schreef: Maar nu hebben we al weer een nieuwe aanwinst
3 chinese danio's
Ze heten ->Foe ->Yong ->Hai

Ha, klinkt lekker, MoesTuin.
Wanneer zijn ze vet genoeg om door de bami te roeren?
MoesTuin schreef: Maar nu hebben we al weer een nieuwe aanwinst
3 chinese danio's
aaaaaaaah lekker, heb ik vorige week ook gemaakt, was zo op hier...Zita schreef:Bananenbrood. Heerlijk!
Hahahaha,Bona Fide schreef:MoesTuin schreef: Maar nu hebben we al weer een nieuwe aanwinst
3 chinese danio's
![]()
Wanneer zijn ze vet genoeg om door de bami te roeren?
Dat moet wel goed klikken, ik vind ze ook erg mooi.MoesTuin schreef: Maar nu hebben we al weer een nieuwe aanwinst
3 chinese danio's
En kost niet veel opbergruimtehelma schreef:8 kop en schotels (expresso) Wedgwood Edme; Marktplaats 18,00![]()
en een nieuw Joseph Joseph Nest 7-delig voor 4 euro bij de Dorkaswinkel
Helemaal blij mee. Ik was al langer op zoek naar cups i.v.m Engelstalige recepten en dit is een heel mooi set.
Huh? zeg niet dat je vandaag in die dorcas winkel was, ik was namelijk naar tante Marrie, dus hebben we allebei hetzelfde ritje gereden.... had ik dat geweten...helma schreef:8 kop en schotels (expresso) Wedgwood Edme; Marktplaats 18,00![]()
Helemaal blij mee. Ik was al langer op zoek naar cups i.v.m Engelstalige recepten en dit is een heel mooi set.
haha, ja dus. Gezellig met mijn man op stapMarthaMartha schreef:Huh? zeg niet dat je vandaag in die dorcas winkel was, ik was namelijk naar tante Marrie, dus hebben we allebei hetzelfde ritje gereden.... had ik dat geweten...helma schreef:8 kop en schotels (expresso) Wedgwood Edme; Marktplaats 18,00![]()
Niet meer dus.....alle 3 dood, elke dag 1.....MoesTuin schreef:Hahahaha,Bona Fide schreef:MoesTuin schreef: Maar nu hebben we al weer een nieuwe aanwinst
3 chinese danio's
![]()
Wanneer zijn ze vet genoeg om door de bami te roeren?![]()
![]()
ze moeten nog even doorgroeien, maar ze hebben het prima naar hun zin gelukkig.....