En dan nog een kerstkrans van de schilder. Ik zit dus weer helemaal goed.
Posthoorn schreef:O ja, en ook nog een zielige-mensenpakket van de kerk, inclusief Bijbels dagboek.
Dan voel je je tenminste niet Afgewezen! (Hè hè ik heb je eindelijk gevonden)Posthoorn schreef:O ja, en ook nog een zielige-mensenpakket van de kerk, inclusief Bijbels dagboek.
Wa's da?helma schreef:mijn zoon kreeg Nexus 5 in zijn kerstpakket....
iets wat ongeveer 400 euro kostMarthaMartha schreef:Wa's da?helma schreef:mijn zoon kreeg Nexus 5 in zijn kerstpakket....
Mmm... op marktplaats zetten?helma schreef:iets wat ongeveer 400 euro kostMarthaMartha schreef:Wa's da?helma schreef:mijn zoon kreeg Nexus 5 in zijn kerstpakket....
Werknemers van Friesland-Campina lijken het gekregen boek "Alles over melk" massaal op Marktplaats te zetten...MarthaMartha schreef:Mmm... op marktplaats zetten?helma schreef:iets wat ongeveer 400 euro kostMarthaMartha schreef:Wa's da?helma schreef:mijn zoon kreeg Nexus 5 in zijn kerstpakket....
Mooi! Bij ons ook + 10 euro VVV.helma schreef:Kerstpakket Hoornbeeckcollege![]()
![]()
![]()
Belijden in zevenvoud. Harmonie van zeven protestantse belijdenisgeschriften
dr. A. Baars/drs. A. Groothedde
huisman schreef:Dan voel je je tenminste niet Afgewezen! (Hè hè ik heb je eindelijk gevonden)Posthoorn schreef:O ja, en ook nog een zielige-mensenpakket van de kerk, inclusief Bijbels dagboek.