je zult de andere helft gehad hebben...Marieke schreef:He die boomstam hadden wij ook....helma schreef:wij hadden ook wel een aardig kerstpakket. De helft van de doos was een halve boomstam verbouwd als 'Zweedse Fakkel'; zo krijg je een doos wel vol ja.![]()
Verder zijn we door meer mensen bedacht met lekkere dingen
Kerstpakket
- Bert Mulder
- Contacteer:
Re: Kerstpakket
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Bert Mulder schreef:je zult de andere helft gehad hebben...Marieke schreef:He die boomstam hadden wij ook....helma schreef:wij hadden ook wel een aardig kerstpakket. De helft van de doos was een halve boomstam verbouwd als 'Zweedse Fakkel'; zo krijg je een doos wel vol ja.![]()
Verder zijn we door meer mensen bedacht met lekkere dingen

Ik weet niet wat een Zweedse fakkel is, maar mijn kerstpakketten zitten meestal halfvol houtwol in een plastic uitvoering.
Kerstpakket Hoornbeeckcollege
Belijden in zevenvoud. Harmonie van zeven protestantse belijdenisgeschriften
dr. A. Baars/drs. A. Groothedde

Geen zweedse fakkel dit jaar?
Of heb je hem nog van vorig jaar. 

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Pffffffffffffff daar heb ik zuurverdiende centjes voor moeten geven. Maar het is een erg mooi kerstcadeau.helma schreef:Kerstpakket Hoornbeeckcollege![]()
![]()
![]()
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Mara schreef:Geen zweedse fakkel dit jaar?Of heb je hem nog van vorig jaar.
Nee, dat was het kerstpakket van mijn echtgenoot; en die fakkel heb ik aan mijn schoondochter gegeven.
Het Hoornbeeck is mijn afdeling

Ahhh, ik snap mhelma schreef:Mara schreef:Geen zweedse fakkel dit jaar?Of heb je hem nog van vorig jaar.
Nee, dat was het kerstpakket van mijn echtgenoot; en die fakkel heb ik aan mijn schoondochter gegeven.
Het Hoornbeeck is mijn afdeling

Van zo'n kerstpakket heb je tenminste profijt Helma.
Ik ook, had ik voor gekozen.Zita schreef:Ik had een VVV-bon. Niet speciaal heel leuk, wel altijd handig
Je kon ook voor een pakket kiezen.
van bedrijven die met ons zakendoen komt er met kerst ook altijd vanalles binnen.
Meestal eetbaar.
Hora est!
Hier een soort van pluim achtig ding.
- JolandaOudshoorn
Is dat voor binnen, of zo'n dingetje voor op tafel?JolandaOudshoorn schreef:Een mini-bbq.
Favoriet uit 1 vd kerstpakketten van mijn vrouw

Favoriet (van de kinderen) uit mijn kerstpakket (vooral dat wollen vachtje aan de binnenkant doet het hem)

Favoriet (van de kinderen) uit mijn kerstpakket (vooral dat wollen vachtje aan de binnenkant doet het hem)

dat boek heb ik 2 jaar geleden gekregen in mijn kerstpakket. Erg mooi.