toets je voorkeur op www.stemwijzer.nl!!
Kennisnet geeft mij het volgende advies:
1. CU
2. SGP
3. CDA
4. D66
De staafjes van de eerste twee partijen zijn torenhoog, cDA staat op tweederde en D66 op eenderde.
De andere partijen zijn maar wat schijfjes (gelukkig).
Helaas voor CU ben ik toch echt SGP-er en dat blijf ik ook. De rest is niet eens in beeld. Toch wel grappig, zo'n adviessite.
1. CU
2. SGP
3. CDA
4. D66
De staafjes van de eerste twee partijen zijn torenhoog, cDA staat op tweederde en D66 op eenderde.
Helaas voor CU ben ik toch echt SGP-er en dat blijf ik ook. De rest is niet eens in beeld. Toch wel grappig, zo'n adviessite.
Stemwijzer:
1. ChristenUnie
2. SGP
3. CDA
4. SP (klein balkje)
de rest is minimaal totrood
Kennisnet:
1. SGP
2. ChristenUnie
3. CDA
4. SP }
5. VVD } bijna gelijk
SGP iets groter dan CU en cda op 2/3.
't Wordt denk ik wel SGP. De persoon: geen idee. Ze hebben zeker geen vrouw op de lijst he? :,
Klomp
1. ChristenUnie
2. SGP
3. CDA
4. SP (klein balkje)
de rest is minimaal totrood
Kennisnet:
1. SGP
2. ChristenUnie
3. CDA
4. SP }
5. VVD } bijna gelijk
SGP iets groter dan CU en cda op 2/3.
't Wordt denk ik wel SGP. De persoon: geen idee. Ze hebben zeker geen vrouw op de lijst he? :,
Klomp
Stemwijzer:
Er kwam bij mij ChristenUnie uit, en wel met grote voorsprong. Gevolgd door PvdA, en CDA, die beiden ongeveer evenveel overeenkomst hebben met mijn opvattingen. Daarna komt de SP. De laatste partij die nog een heel klein beetje overeenstemming heeft is de SGP. Het minste stem ik overeen met D66 en Leefbaar Nederland.
Kieshulp:
Op de eerste plaats SGP, met vlak daarachter CDA en de ChristenUnie. VVD en PvdA volgen op grote achterstand. Nog minder steun kan ik verwachten van de SP en D66.
[Edited on 3/15/02 by de Paus]
Er kwam bij mij ChristenUnie uit, en wel met grote voorsprong. Gevolgd door PvdA, en CDA, die beiden ongeveer evenveel overeenkomst hebben met mijn opvattingen. Daarna komt de SP. De laatste partij die nog een heel klein beetje overeenstemming heeft is de SGP. Het minste stem ik overeen met D66 en Leefbaar Nederland.
Kieshulp:
Op de eerste plaats SGP, met vlak daarachter CDA en de ChristenUnie. VVD en PvdA volgen op grote achterstand. Nog minder steun kan ik verwachten van de SP en D66.
[Edited on 3/15/02 by de Paus]
Zo kom je nog eens voor verrassingen te staan in het leven, Pied :,Kennisnet geeft mij het volgende advies:
1. CU
2. SGP
3. CDA
4. D66
[Edited on 3/15/02 by Lecram]
ff jelle plagen :,........ze kennen me net en ze weten nu al wat ik stem
:$ :,![]()

ze weten helemaal niet wat je stemt want wat heb je dan 6 maart gestemd????? :sleep: :sleep: :! :#

groeten van billy :bu
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
IK eigenwijs???? Hoe kóm je erbij??????? :-)
Kridje, je hébt gelijk. Maar om nu een stap te zetten die jij voorsteld, daar zitten politiek-technische kanten aan die moeilijk overbrugbaar zijn.
Ik heb in het gemeentelijk apparaat een heel goede naam opgebouwd, gelijk ook bij het college van B&W, mede via mijn stichting. Er is degelijk bekend dat ik fractie-adviseur van de SP ben, én bestuurslid.
Ik denk dat het niet alleen politiek-technisch maar ook psychologisch een moeilijk te verteren stap zal zijn, die mogelijk veel schade kan aanrichten.
Groet, Rens
Kridje, je hébt gelijk. Maar om nu een stap te zetten die jij voorsteld, daar zitten politiek-technische kanten aan die moeilijk overbrugbaar zijn.
Ik heb in het gemeentelijk apparaat een heel goede naam opgebouwd, gelijk ook bij het college van B&W, mede via mijn stichting. Er is degelijk bekend dat ik fractie-adviseur van de SP ben, én bestuurslid.
Ik denk dat het niet alleen politiek-technisch maar ook psychologisch een moeilijk te verteren stap zal zijn, die mogelijk veel schade kan aanrichten.
Groet, Rens