SGP verkiezingsbijeenkomsten

Billy

SGP verkiezingsbijeenkomsten

Bericht door Billy »

Activiteiten

--------------------------------------------------------------------------------
In het kader van de verkiezingen op D.V. 22 januari 2003 worden door de SGP de volgende regionale bijeenkomsten georganiseerd. Voor alle data geldt: Deo Volente. Op bijna alle bijeenkomsten hopen de eerste drie kandidaten van de lijst aanwezig zijn. Iedereen is van harte welkom!

Vrijdag 13 december
Moerkapelle,
zaal Ger. Gem., Kerkstraat 8, Moerkapelle
Aanvang: 19.45 uur
Sprekers: de top drie van de SGP-kandidatenlijst

# Bas van der Vlies
# Kees van der Staaij
# Elbert Dijkgraaf

Wie gaat er nog meer naar SGP verkiezingsbijeenkomsten?

In deze topic aankondigingen en als je op 1 van de avonden bent geweest commentaren
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
kridje
Contacteer:

Bericht door kridje »

KOM ALLE NAAR HET MOOIE MOERKAPELLE!
Billy

Bericht door Billy »

Origineel geplaatst door Rens
Billy, is het zo dat er ook een SGP-avond in de regio Haarlem tot de mogelijkheden behoort, of ligt deze regio te ver uit de 'achterban'route??

Ik wil wel eens persoonlijk kennis nemen van de boodschap van de zittende kamerleden zoals die op dergelijke bijeenkomsten tot ons komen.

Groet, Rens

Nader bericht volgt maar er is al wel een avond aangekondigt in Katwijk, dat is denk ik redelijk dicht bij voor jou

Vrijdag 10 januari
Katwijk

kijk voor meer info tzt op http://www.sgp.nl
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

rekna

Bericht door rekna »

Vanavond verkiezingsbijeenkomst gehad met de top-3, althans dat was de bedoeling.

Van de Vlies was te laat, Elbert Dijkgraaf verhinderd wegens gezinsomstandigheden, en vd Staay moest in de kamer blijven voor het debat over het rapport van de commissie van de Haak. Dus het begon lekker. Wel was dhr. van Dijk, beleidsmedewerker van de fraktie en nummer 6 op de lijst met vd Vlies meegekomen.

Van der Vlies heeft dus gesproken.
-Over het waarden en normendebat van afgelopen woensdag. Van der Vlies vond het een inhoudsvol debat. Was alleen erg geschrokken van de houding en de opmerkingen van dhr. Zalm over art. 1 van de grondwet. Van der Vlies maakt zich daar veel zorgen over, met name als hij naar de toekomst kijkt. Er wordt nu over gepraat, Zalm kreeg van diverse kanten bijval en voor je het weet worden wetten op deze punten aangepast.

-Over landbouwbeleid. Heb ik weinig verstand van. Niet zo goed kunnen volgen. Is in onze regio verder wel aktueel.

-Over de zorg. Het lijkt dus erg moeilijk te zijn om gericht de tekorten in de zorg aan te pakken.

etc.

Tijdens de vragenbeantwoording kwamen er ook verschillende zaken aan de orde:

Israël: Jeruzalem de ongedeelde hoofdstad van Israël, onvoorwaardelijke steun aan en bescherming voor Israël, zij zijn de beminden om der vaderen wil. Eventuele wapenleveranties aan Israël steunen.

Doodstraf: De SGP is voor herinvoering van de doodstraf. Niet als makkelijk doen over beëindiging van het leven maar juist beschermen van leven.
De manier van Nawijn, ingaan op onderbuikgevoelens van de bevolking en het terugkrabbelen heeft absoluut geen steun van de SGP.
vd. Vlies benadrukte dat hij de doodstraf ondanks het SGP-standpunt een huiveringwekkende straf vindt.

Imago van de SGP:
Een onderwerp wat vd Vlies al jaren bezig houdt. Belangrijk voor de achterban om hiermee bezig te zijn. Om iets uit te dragen aan onze omgeving. Niet, zoals Fortuyn en nu, zij het in mindere mate, Marijnissen stemmen trekken door bovenop populaire thema's te springen maar door getuigenis te geven, op een goede en 'verdraagzame' manier van de standpunten waar je voor staat!

Al met al een leerzame avond dus.

En vd Vlies heeft m'n hart voor de zoveelste keer gestolen. Die man straalt wat uit! We mogen als SGP trots zijn op onze lijsttrekker!!
bjdendekker

Bericht door bjdendekker »

't Past wel niet naadloos in dit topic, maar ik had geen zin om een nieuwe te maken.

Wie is er van plan om op 4 januari naar de startdag van de CU-campagne in Amersfoort te gaan?
Billy

Bericht door Billy »

hoorde vandaag dat de dagnogal hoog EO-gehalte had! ( soort eo familiedag):,:,:pu:pu

Billy

Bericht door Billy »

Verkiezingsbijeenkomst

Sprekers:

1. ir. B.J. van der Vlies
2. mr. C.G. van der Staaij
3. drs. E. Dijkgraaf

Donderdag 9 januari

Rotterdam, Wartburg College,
locatie Guido de Brès, Haastrechtstraat 25,
Rotterdam

Aanvang 19:45 uur

Nog kans om OSW-ers tegen te komen?

I'll be there

Billy

Billy

Bericht door Billy »

als je je landelijk aanmeld als sgplid hoor je niets van plaatselijke kiesvereniging.

je moet je voor plaatselijke kiesvereniging apart aanmelden als lid.

een beetje SGP-er is

1. lid van SGP ( partijlid)
2. lid van PKV ( plaatselijke kiesvereniging)
3. lid van plaatselijke(of regionale) Studievereniging
4. Lid van Partijorgaan DE BANIER

jajjaja je bent niet zomaar SGP-er Rens:D:D:D:D:D:D:D

appie21

Bericht door appie21 »

in garderen is ook zo iets?? ik ga geloof ik maar eens luisteren... dominee heemskerk en nog wat dominees sreken dan geloof ik...

[Veranderd op 6/1/03 door appie21]
limosa

Bericht door limosa »

Rens,

Nee, je hebt niks fout gedaan. Quote van de SGP-site:

Om lid te worden van de SGP, moet u zich aanmelden bij de secretaris van de voor u dichtstbijzijnde kiesvereniging.

De gegevens van de kiesvereniging waar u zich moet aanmelden, kunt u opvragen bij:

Partijbureau SGP
Laan van Meerdervoort 165
2517 AZ te Den Haag
tel: (070) 345 62 26
fax: (070) 365 59 59
E-mail: partijbureau@sgp.nl

Gewoon nog even geduld denk ik of anders de secretaris van de kiesvereniging ff opbellen . . .

limosa

[Veranderd op 6/1/03 door limosa]
Billy

Bericht door Billy »

Verkiezingsbijeenkomst SGP

Gisteravond fijne avond gehad in Rotterdam.

Goeie speech van van der Vlies!

Leuk maar ook interessant FORUM/ PANEL onder leiding van Riekelt Pasterkamp!
met van der Vlies/ van der Staaij / Dijkgraaf!!

Weer bevestigd dat SGP DE PARTIJ!!!!!!!

Wie is er nog meer geweest?
( er was zo'n 400 man EN vrouw!!)
Bienveillance

Bericht door Bienveillance »

Maandagavond 13 januari 2003 - Magnalia Deï-kerk te Groningen.

Aanwezigen:v.d.Vlies, Dijkgraaf, SGP-aanhang, Geïnteresseerde CU'ers.

Goeie sfeer, krachtig praatje door v.d. Vlies, interessant FORUM, kapot orgel
:, ........ Ik vond het zeer geslaagd!

Ga in volle overtuiging voor de SGP!

Bienveillance
Plaats reactie