Rens,
Als je echt zo sociaal bewogen bent zoals je altijd zei, dan zul je het moeilijk krijgen binnen die orthodoxie.
De SGP is de gereformeerde versie van de neo-liberalen. Je weet toch hoe die in de VS bezig zijn?
Het mengsel van politiek en religie is uiterst gevaarlijk.
[Veranderd op 05-08-2002 door an3sdej]
PEILINGEN
Als mensen zeggen te geloven in God, en te weten wat God's wil voor en met de mensen, dan claimen die mensen impliciet de waarheid te bezitten.
Zodra mensen DAT beweren, en daarbij tegelijkertijd politieke macht hebben, ligt dictatuur op de loer. VOORAL als men theocratie voorstaat.
Theocratie bestaat niet, daar God niet regeert bij een theocratie, maar mensen die een heilig boek interpreteren en van daaruit menen te weten wat die God wil.
Zodra mensen DAT beweren, en daarbij tegelijkertijd politieke macht hebben, ligt dictatuur op de loer. VOORAL als men theocratie voorstaat.
Theocratie bestaat niet, daar God niet regeert bij een theocratie, maar mensen die een heilig boek interpreteren en van daaruit menen te weten wat die God wil.
Als men duidelijkheid wil hebben over de mengsel politiek en religie, dan moet men maar eens het artikel in de nieuwste gezinsgids lezen.
Een artikel waarin Elbert ingaat in een soortgelijke vraag en heel duidelijk antwoord geeft! Lezenswaardig en het zal veel vragen wegnemen!
SGP wordt door een persoon als een boeman afgebeeld! Erg raar want de SGP is een partij is zo dicht mogelijk bij Gods Woord wil leven en regeren! Dus heel scherp gezegd; Gods Woord is de boeman!!!!!!:mad2::mad2:
Een artikel waarin Elbert ingaat in een soortgelijke vraag en heel duidelijk antwoord geeft! Lezenswaardig en het zal veel vragen wegnemen!
SGP wordt door een persoon als een boeman afgebeeld! Erg raar want de SGP is een partij is zo dicht mogelijk bij Gods Woord wil leven en regeren! Dus heel scherp gezegd; Gods Woord is de boeman!!!!!!:mad2::mad2:
????wat heb je in dat verleden dan allemaal uitgevreten???Origineel geplaatst door Rens
Heb vanmorgen bericht ontvangen dat ik NIET als SGP-lid wordt geaccepteerd. Reden: mijn communistische- en SP verleden.
Helaas, maar waar.
Een ietwat kortzichtige redenatie om slechts naar het verleden te kijken en niet naar de motivatie.
Groet, Rens
goeiedag zeg!
van wie heb je dit bericht ontvangen????
:pu:pu:pu:pu:pu:pu:pu:pu:pu:pu
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Men blééf er op terugkomen: CPN én NCPN én SP dat kan niet anders inhouden dat u geen oprecht en Godvrezend christen bent. :mad2::mad2::mad2::mad2:
Ik haak af lieve vrienden en vriendinnen
Ik ben écht :mad2::mad2::mad2::mad2::mad2::mad2::mad2::mad2::mad2::mad2:
Rens
[Veranderd op 13/1/03 door Rens]
Bovengenoemde gesiteerde zin komt we wel zeer onwaarschijnlijk over Rens.
Zou je zo vriendelijk willen zijn om ons te vertellen wie deze brief zo aan je gestuurt heeft ( ondertekening)
Graag zou ik ook een afschrift van die brief ontvangen......
Sorry maar ik trek je verhaal zeer sterk in twijfel.
( en niet omdat ik SGP-er ben, maar wel omdat ik weet hoe en wie de sgp met dit soort zaken omgaat!!!
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."
Dit topic ging en gaat nog steeds over de PEILINGEN
Back to the topic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:mad2::mad2::mad2::mad2:
Back to the topic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:mad2::mad2::mad2::mad2: