En wat eet je daarom vandaag?Forummer schreef:...het vandaag 439 en één dag geleden is dat Leiden werd ontzet?
...we daarom gisteren hutspot hebben gegeten?
...het vandaag dierendag is?

En wat eet je daarom vandaag?Forummer schreef:...het vandaag 439 en één dag geleden is dat Leiden werd ontzet?
Patat met een lekker frikandelletjeBona Fide schreef:En wat eet je daarom vandaag?Forummer schreef:...het vandaag 439 en één dag geleden is dat Leiden werd ontzet?
Mooi!!jakobmarin schreef:.. 'k soms God kan danken en prijzen om zaken als : wandeling door de natuur (deze mooie dagen), een glas heerlijke wijn met m'n vrouw, onze jongste slapend in de draagdoek op m'n buik?
Tja, die maakt 'ie heus niet zelf. Heeft dan toch een of andere fan voor 'm gedaan.Panny schreef:.... dat dominee Moerkerken ook een eigen Wikipedia pagina heeft: http://nl.wikipedia.org/wiki/Aart_Moerkerken
Joepie, de baas is weg! Het feest kan beginnenLuther schreef:...de mods nu ergens in ZuidHOlland met elkaar vergaderen?
Luther schreef:...de mods nu ergens in ZuidHOlland met elkaar vergaderen?
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Ik zag wat plaatjes voorbijkomen, ja. Heftig hoorLuther schreef:...de mods nu ergens in ZuidHOlland met elkaar vergaderen?
Er wordt al dagen gepraat...Hendrikus schreef:Ik zag wat plaatjes voorbijkomen, ja. Heftig hoorLuther schreef:...de mods nu ergens in ZuidHOlland met elkaar vergaderen?
Bonny schreef:Joepie, de baas is weg! Het feest kan beginnenLuther schreef:...de mods nu ergens in ZuidHOlland met elkaar vergaderen?
![]()
![]()
Dat kan je uitzetten in Tapatalk:Luther schreef:Sent from my iPad using Tapatalk HD
Hendrikus schreef:Ik zag wat plaatjes voorbijkomen, ja. Heftig hoorLuther schreef:...de mods nu ergens in ZuidHOlland met elkaar vergaderen?