A. Rouvoet / E. van Middelkoop

Plaats reactie
Alex

Bericht door Alex »

Met dat laatste ben ik het eens.

Op die andere punten kan ik niet echt een mening geven omdat ik niet weet, wie de beste man is.

:,
kridje
Contacteer:

Bericht door kridje »

Als er in de wandelgangen een naam wordt genoemd die men geschikt vind en men negeerd het dan is men verkeerd bezig!

Algemeen was bekend dat men Middelkoop de beste persoon vond maar men negeerd het! Bij de CU wordt dus ook niet naar de achterban geluisterd!

Trouwens in de opiniepeiling staan ze ook niet zo best! Op dit moment 3 zetels!
rekna

Bericht door rekna »

Pas een avondje gehad waar onder andere Rouvoet was. Goeie, slimme man hoor. Ik ben wel positief over hem. Ik vind van Dijke meer een eigenwijze gladjanus. Ja, Rouvoet is inderdaad ook wel een beetje eigenwijs.

Tja, waarom ze v. Middelkoop passeren, daar snap ik niks van.
SGpeetje

Bericht door SGpeetje »

jammer dat ze van Middelkoop niet op 1 willen. Terwijl de achterban dat wel wil.

Zou ook het beste zijn als ze inderdaad de GPV achterban willlen behouden.

Zo langzamerhand gaan er veel GPV ers naar de SGP.
Natuurlijk kunnen we daar blij mee zijn als SGP maar voor het geheel van de klein christelijke politiek is het niet goed denk ik.

Zoals admin al zegt wordt de CU steeds meer een rechtseflank van het CDA en maken ze zichzelf zo overbodig.

MIDDELKOOP op 1!!!

( achtergronddetailtje: van Midddelkoop en van Dijke kunnen niet zo opperbest met elkaar , misschien is dat de oorzaak van de in deze rubriek geschetste situatie )
Bienveillance

Bericht door Bienveillance »

Ik had ook liever van Middelkoop op 1 gezien. Maar ja, wie ben ik...

Bienveillance
Refojongere

Bericht door Refojongere »

Hoezo komt Van Middelkoop niet meer terug eigenlijk? Waarom wordt hij uberhaupt niet meer op de lijst gezet?

Verder vind ik Rouvoet een wat verfrissendere uitstraling hebben dan Van Middelkoop, maar om je achterban te behouden en toch ook goede politiek te voeren had ik ook EvM gekozen.
Billy

Bericht door Billy »

moet je eens op de site http://www.ebate.nl

c'est tres interessant:o
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
bjdendekker

Bericht door bjdendekker »

Dat een aantal peilingen aangaf dat de CU-achterban Van Middelkoop wilde, dat zij zo. Na 15 mei heeft de CU geleerd niet meer blindelings op peilingen af te gaan... De enige echte peiling is de verkeizing en de meeste kiesverenigingen gaven aan Rouvoet als lijsttrekker te willen. Van Middelkoop was ook mijn eerste idee, maar toen de naam van Rouvoet viel was ik daar best tevreden mee. Ik denkk dat hij als christelijk-gereformeerde broeder heel acceptabel is voor de GPV-achterban. Ook is hij de enige op dit moment met directe aantrekkingskracht op SGP'ers. Meer dan Van Dijke zal hij samenbindende factor kunnen zijn binnen de CU.
Plaats reactie