Was je dan toch samen met je moeder?Zita schreef:Al die attributen bezit ik. Alleen was ik niet op de BhP-dag.Hendrik de 3de schreef:Ze was alleen (naar ik meen) met haar moeder.
Ze zat linksvoor in de kerk.
Ze had een zwart jasje en een zwart met wit geblokte rok.
En d'r haar was een kunstwerk.
Kleine ergernissen [3]
Re: Kleine ergernissen
Eén ding weet ik, dat ik blind ben en niet zie...
PvS schreef:Was je dan toch samen met je moeder?Zita schreef:Al die attributen bezit ik. Alleen was ik niet op de BhP-dag.Hendrik de 3de schreef:Ze was alleen (naar ik meen) met haar moeder.
En d'r haar was een kunstwerk.

-
- Inactief
Geef niks, Zita! Kijken/zoeken gewoon verder naar d'r.Zita schreef:PvS schreef:Was je dan toch samen met je moeder?Zita schreef:Al die attributen bezit ik. Alleen was ik niet op de BhP-dag.Hendrik de 3de schreef:Ze was alleen (naar ik meen) met haar moeder.
En d'r haar was een kunstwerk.samen of met meerderen was ik er ook niet. Sorry Hendrik!
Ze had overigens donkerblond haar!
Heb je haar gesproken? Had ze een accent.Hendrik de 3de schreef:Ik zal het voorstellen bij de redactie van het BWPHendrikus schreef:Vroeger had het NS-blad "Tussen de rails" daar een speciale rubriek voor.helma schreef:oproepje in het blad BWP?Hendrik de 3de schreef:Mijn "kleine" ergernis ben ik al twee dagen zelf.
Baal van "het niet naar iemand toegaan op de BWP-dag"
Achteraf blijkt "ze" meer indruk gemaakt te hebben dan gedacht.
Dom & stom, want hoe ga ik haar ooit vinden!?
Nou, op de volgende pandjesdag ben je dus weer van de partij, Hendrik!![]()
Nou ja ik weet hoe ze er uit zag, maar voor de rest niet.Zita schreef:Weet je niets van haar? En ken je ook niemand die haar kent?![]()
Ze had een zwart hoedje op met aan de zijkant een soort van bladvorm met een speld.henriët schreef:Hoe zag ze eruit?
Misschien kunnen we je verder helpen.
En kan je er wat mee?
Het wordt denk ik toch wat MarthaMartha voorstelt een oproepje in het RD.
Hoe oud is ze ongeveer, al is dat moeilijk in te schatten met een kunstwerk haar, vaak word je daar tig jaar ouder mee.
Maar misschien dat het een vriendin van me was, die een keer een dagje met d'r ma op stap ging, omdat vriendlief aan het helpen was bij het zetten van een aanbouwtje bij de ouderling.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- JolandaOudshoorn
Je kunt niet van alle markten thuis zijn tenslotteJolandaOudshoorn schreef:Dat mensen OGO en HGW door elkaar halen.

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- JolandaOudshoorn
Nee, maar in dit geval was het een directeur van een basisschoolhenriët schreef:Je kunt niet van alle markten thuis zijn tenslotteJolandaOudshoorn schreef:Dat mensen OGO en HGW door elkaar halen.

Ik weet, mijn Verlosser leeft
JolandaOudshoorn schreef:Nee, maar in dit geval was het een directeur van een basisschoolhenriët schreef:Je kunt niet van alle markten thuis zijn tenslotteJolandaOudshoorn schreef:Dat mensen OGO en HGW door elkaar halen.

Die man moet terug naar de basisschool

- MarthaMartha
au!henriët schreef:
Heb je haar gesproken? Had ze een accent.
Hoe oud is ze ongeveer, al is dat moeilijk in te schatten met een kunstwerk haar, vaak word je daar tig jaar ouder mee.
Maar misschien dat het een vriendin van me was, die een keer een dagje met d'r ma op stap ging, omdat vriendlief aan het helpen was bij het zetten van een aanbouwtje bij de ouderling.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- MarthaMartha
Waar hebben jullie het over???henriët schreef:JolandaOudshoorn schreef:Nee, maar in dit geval was het een directeur van een basisschoolhenriët schreef:Je kunt niet van alle markten thuis zijn tenslotteJolandaOudshoorn schreef:Dat mensen OGO en HGW door elkaar halen.![]()
![]()
Die man moet terug naar de basisschool
of moet ik nou ook terug?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- JolandaOudshoorn
Jij bent toch geen directeur van een basisschool. Enne... je komt er snel genoeg achter wat we bedoelen. Tot die tijd mag jij gewoon genieten van het feit dat je het niet weerMarthaMartha schreef:
Waar hebben jullie het over???
of moet ik nou ook terug?

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Iedereen die dit soort afkortingen gebruikt zonder nadere aanduiding terwijl bekend is dat dit door mensen gelezen wordt die deze afkortingen niet kennen zou deze afkortingen moeten duiden.
-
Nooit van Google gehoord?
Uiteraard wel. Maar Google maakt het - naar mijn mening - niet overbodig duidelijk en begrijpelijk te communiceren.Curatorium schreef:Nooit van Google gehoord?
Dit heb ik je nu nog nooit zien schrijven als het ging om - vooral voor anderen wat onbegrijpelijke - uitdrukkingen in preken