Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat dit er mee te maken heeft, of je moet al meer dan 20 jaar in dit huis wonen en de gassen moeten ook zo lang aanwezig zijn. Emfyseem is een lang proces en ontstaat niet binnen een paar maanden of enkele jaren.-DIA- schreef:Nee, maar er begint iets te dagen, er schijnt iets te zijn met de isolatie van deze flat.vlinder schreef:Dat is vervelend zeg! Weten ze een oorzaak?-DIA- schreef:Voor de belangstellenden, meelevenden, en nieuwsgierigen onder ons.-DIA- schreef:Een oproep van het ziekenhuis:
a.s. maandag al meteen 2 onderzoeken door een longarts
Ik heb longemfyseem, en helaas is dat niet omkeerbaar.
Daar schijnen gassen te ontwikkelen wat bij gevoelige mensen benauwdheid kan
veroorzaken. Ik heb het advies gekregen om me in verbinding te stellen met de
woningbouwvereniging, maar ik wil eerst meer weten of dit echt een reële mogelijkheid
is. Bovendien, wat heb ik er verder aan, het kwaad is geschied. Ze kunnen hooguit
de isolatie weghalen (als dat de oorzaak zou zijn) om meer gevallen te voorkomen.
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [8]
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Ik woon hier ongeveer 17 jaar...vlinder schreef:Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat dit er mee te maken heeft, of je moet al meer dan 20 jaar in dit huis wonen en de gassen moeten ook zo lang aanwezig zijn. Emfyseem is een lang proces en ontstaat niet binnen een paar maanden of enkele jaren.-DIA- schreef:
Nee, maar er begint iets te dagen, er schijnt iets te zijn met de isolatie van deze flat.
Daar schijnen gassen te ontwikkelen wat bij gevoelige mensen benauwdheid kan
veroorzaken. Ik heb het advies gekregen om me in verbinding te stellen met de
woningbouwvereniging, maar ik wil eerst meer weten of dit echt een reële mogelijkheid
is. Bovendien, wat heb ik er verder aan, het kwaad is geschied. Ze kunnen hooguit
de isolatie weghalen (als dat de oorzaak zou zijn) om meer gevallen te voorkomen.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Twee boeken (moet ik mij nu schamen Mara? )

En ..Dit boekje bevat 7 predikaties over Zacharia 12:10, gehouden door ds. Jonathan Ranken Anderson, in Kirkfield Church of Scotland, Glasgow, tegen het einde van het jaar 1839 en het begin van 1840.
Tijdens deze periode was er sprake van een opmerkelijke opwekking waarmee deze gemeente werd beweldadigd. De geschiedenis vermeldt dat de prediking gepaard ging met een overvloedige uitstorting van de Heilige Geest. Velen raakten verslagen in het hart. Uit de benauwdheid van hun ziel riepen sommigen met hoorbare stem tot de Heere, Die hen uit al hun benauwdheid verloste en hen verzoening en vrede schonk op grond van Christus' bloed en gerechtigheid.
Deze predikaties werden destijds van harte aanbevolen door de alom bekende ds. J.C. Philpot vanwege het schriftuurlijk-bevindelijk karakter die deze preken dragen.

De worsteling van een bekeerde zondaar -Willem Teelinck.
Verklaring over het zevende hoofdstuk uit de brief van de apostel Paulus aan de Romeinen.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Nee, hoezo zou je je moeten schamen? 

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Dat is nogal wat. Veel sterkte.-DIA- schreef:Voor de belangstellenden, meelevenden, en nieuwsgierigen onder ons.-DIA- schreef:Een oproep van het ziekenhuis:
Je hebt mij in het verleden beschuldigd van het teveel kopen van boeken. Maar ik blijf het helaas doen....excuses.Mara schreef:Nee, hoezo zou je je moeten schamen?
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
-
Dia, heel veel sterkte toegewenst.DDD schreef:Dat is nogal wat. Veel sterkte.-DIA- schreef:Voor de belangstellenden, meelevenden, en nieuwsgierigen onder ons.-DIA- schreef:Een oproep van het ziekenhuis:
Ik heb op Digibron gezocht wat het betekent. Heb je veel gerookt? Dat schijnt dus een oorzaak te kunnen zijn.
Tja,... mijn vrouw en ik hebben ook heel wat 'afgepaft' (zij sigretten, ik pijptabak) maar al weer zo'n jaar of tien geleden zijn we (gelijktijdig) abrupt gestopt.
Nee niet beschuldigd.huisman schreef:Je hebt mij in het verleden beschuldigd van het teveel kopen van boeken. Maar ik blijf het helaas doen....excuses.Mara schreef:Nee, hoezo zou je je moeten schamen?

Al zijn jouw boeken van een ander kaliber dan de mijne.
Dus je hoeft je niet te verontschuldigen hoor. Je hebt blijkbaar een hele lieve vrouw, die niet zeurt.

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Ik sluit me hierbij aan........DDD schreef:Dat is nogal wat. Veel sterkte.-DIA- schreef:Voor de belangstellenden, meelevenden, en nieuwsgierigen onder ons.-DIA- schreef:Een oproep van het ziekenhuis:
Het is allemaal niet niks, heel veel sterkte en kracht toegewenst voor jou Dia
Ik wil je heel graag bemoedigen met Psalm 43 vers 1 en 3
[youtube]lnpSjLCrI_U[/youtube]
Weet je dat de Vader je kent
Weet je dat je van waarde bent
Weet je dat je een Parel bent
Een Parel in Gods Hand!
Weet je dat je van waarde bent
Weet je dat je een Parel bent
Een Parel in Gods Hand!
- Bert Mulder
- Contacteer:
Hoop dat de Heere je bij wilt staan, en dat Hij je vrede geeft.-DIA- schreef:Voor de belangstellenden, meelevenden, en nieuwsgierigen onder ons.-DIA- schreef:Een oproep van het ziekenhuis:
Vertrouw op Hem alleen.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
- MarthaMartha
schoenen, slofjes en sokken, beker voor kleine demo
twee jurkjes, vestje, shirtje, rompertje voor MM-etje
3 kaarsen, 3 pakken kaarten, uienkam,
puzzelboekje, voorraad olvarit groenten en fruit,
luiers in twee verschillende maten
en voor mezelf nog e.e.a.
uurtje rond gesjeesd in mijn eentje, dat schiet lekker op.
twee jurkjes, vestje, shirtje, rompertje voor MM-etje
3 kaarsen, 3 pakken kaarten, uienkam,
puzzelboekje, voorraad olvarit groenten en fruit,
luiers in twee verschillende maten
en voor mezelf nog e.e.a.
uurtje rond gesjeesd in mijn eentje, dat schiet lekker op.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- Dodo
ah....en ze had vanmorgen zo'n schattig jurkje aan!!MarthaMartha schreef: twee jurkjes, vestje, shirtje, rompertje voor MM-etje
.
- Dodo
Een boek van Tatiana de Rosnay (Kwetsbaar) plus vier boeken van Bob Evers. Terug naar mijn kindsheid... De eerste drie plus Tumult in een toeristenhotel, omdat die zo leuk is.
Het lijkt me heerlijk anti-depri-leesvoer.
Het lijkt me heerlijk anti-depri-leesvoer.