en, spreekt die laatste je een beetje aan, Bert?Bert Mulder schreef:Greatest Machine CreatedHendrikus schreef: enzovoort...
Government Motors Corporation
Fix Or Repair Daily
Found Off Road Dead
For Old Retired Dutchmen

en, spreekt die laatste je een beetje aan, Bert?Bert Mulder schreef:Greatest Machine CreatedHendrikus schreef: enzovoort...
Fix Or Repair Daily
Found Off Road Dead
For Old Retired Dutchmen
Klopt. Ik begon met voetbalagenda's en een heuse SC Heerenveen-agendaMara schreef:Ik snap dat hele gedoe niet. Alleen de brugpiepers lopen nog braaf met een door school uitgereikte agenda, maar in het 2e jaar is dat al minder. De kids kopen er gewoon eentje bij en houden er een dubbele agenda op na, als er nog gecontroleerd wordt.Bonny schreef:....scholengemeenschap Pieter Zandt 3000 agenda's vernietigd omdat er een foto van een jongen met vredesteken (=Nero-kruis) opstaat?
http://www.destentor.nl/regio/kampen/ka ... -1.3995182
Ik vind het ook meer een taak voor de ouders om er op toe te zien welke agenda er gekocht wordt.
En na de middelbare valt dat opeens allemaal weg, dan racen ze naar de A ction en kopen de goedkoopste
First on race dayBert Mulder schreef:Greatest Machine CreatedHendrikus schreef: enzovoort...
Fix Or Repair Daily
Found Off Road Dead
For Old Retired Dutchmen
Sinds ik nog een vijf-jarige dochter hebt, ben ik waarschijnlijk nog zo'n 15 jaar van 'retirement' vandaan...Hendrikus schreef:en, spreekt die laatste je een beetje aan, Bert?Bert Mulder schreef:Greatest Machine CreatedHendrikus schreef: enzovoort...
Fix Or Repair Daily
Found Off Road Dead
For Old Retired Dutchmen
Midlife crisis, Bert?Bert Mulder schreef:Dat zeggende, ik heb net vorige week een 1994 Ford Mustang Cabrio gekocht...
(heb vroeger ook een Ford Mustang en ook een Ford Fiesta gehad...)
nee, goedkoop wagentje voor de jongensTiberius schreef:Midlife crisis, Bert?Bert Mulder schreef:Dat zeggende, ik heb net vorige week een 1994 Ford Mustang Cabrio gekocht...
Bert Mulder schreef:nee, goedkoop wagentje voor de jongensTiberius schreef:Midlife crisis, Bert?Bert Mulder schreef:Dat zeggende, ik heb net vorige week een 1994 Ford Mustang Cabrio gekocht...
(midlife crisis was een aantal jaren geleden)
In het RD.Bonny schreef:Welke krant, waar en als wat?
Interessant artikel.PvS schreef:...ik vandaag in de krant was te zien?
Ziet er netjes uit!Tiberius schreef:Interessant artikel.PvS schreef:...ik vandaag in de krant was te zien?
Wilhelm schreef:Ziet er netjes uit!Tiberius schreef:Interessant artikel.PvS schreef:...ik vandaag in de krant was te zien?
Ik dacht dat jij het zou zijn, ja. Zag er mooi uit, je woont alleen wel erg ver weg....PvS schreef:...ik vandaag in de krant was te zien?