CDA-fractie wil bede terug in troonrede

Plaats reactie
matthijs019

CDA-fractie wil bede terug in troonrede

Bericht door matthijs019 »

DEN HAAG - De CDA-fractie in de Tweede
Kamer zou het „zeer op prijs stellenâ€
wpv

Bericht door wpv »

Vind ik een heel goede zaak. Daarmee laat de regering in het openbaar zien, dat er een God is die regeert en waarvan men afhankelijk is.
bralbal

Bericht door bralbal »

Inderdaad zeer goed, alleen moeten we wel oppassen dat het niet zo wordt dat het bij elke kabinetswisseling weer wordt ingesteld dan wel afgeschaft. Daar is het toch iets te belangrijk voor vind ik
Madtice

Bericht door Madtice »

Geen goed idee... zo hypocriet als wat... alleen maar verpakking, geen inhoud... het feit alleen al dat het 'ingesteld' moet worden
Jelle

Bericht door Jelle »

Laat het dan alleen maar verpakking zijn maar het is beter dan geen verpakking maar ik denk dat hetvoor vele christenen in nederland geen verpakking is, we zijn hier al zover afgedwaald van het gebruik van de Naam des Heeren dat men het al een verpakking gaat noemen.
Juist als christenen zouden we moeten opkomen voor het herstellen van dit naam gebruik.
bralbal

Bericht door bralbal »

Origineel geplaatst door Rens
De Bede in de Troonrede dient een onvervreemdbaar onderdeel daarvan uit te maken.

Maar wát, als we een staatshoofd krijgen die niets meer met God te maken wil hebben??????????????????

Groet, Rens

Bidden?
Plaats reactie