Ministers kabinet-Balkenende

Plaats reactie
Adje

Ministers kabinet-Balkenende

Bericht door Adje »

Wat weten jullie allemaal van de nieuwe ministers? Zijn ze een beetje geschikt voor hun ministerschap? Sommige namen kende ik wel een beetje, maar niet echt heel goed ofzo. Alleen Veerman, voormalig voorzitter van de WUR ken ik wat beter. En dat is een goeie kerel! Hopelijk (en waarschijnlijk ;)) doet hij het beter dan Brinkhorst....
rekna

Bericht door rekna »

Een econoom (z'n naam ben ik even kwijt) op het ministerie van volksgezondheid lijkt me een strak plan. Kan waarschijnlijk beter op de centen passen als Borst. Van Borst heb ik echt een kater, dus alles beter...
Alleen jammer dat CDA geen minister van volksgezondheid levert, vooral m.b.t. de medisch-etische zaken. Of zal dat niks uitmaken?? Ik wacht af.
de Paus

Bericht door de Paus »

Ik ben wel blij met De Hoop Scheffer op Buitenlandse Zaken. Waarom?? Omdat m'n buik vol was van Van Aartsen. En De Hoop Scheffer heeft ook een aardig grote ervaring in de politiek, is alom bekend, en ook gerespecteerd, ondanks het debakel met het lijsttrekkersschap van het CDA.
Trein

Bericht door Trein »

Origineel geplaatst door rekna
Een econoom (z'n naam ben ik even kwijt) op het ministerie van volksgezondheid lijkt me een strak plan. Kan waarschijnlijk beter op de centen passen als Borst. Van Borst heb ik echt een kater, dus alles beter...
Alleen jammer dat CDA geen minister van volksgezondheid levert, vooral m.b.t. de medisch-etische zaken. Of zal dat niks uitmaken?? Ik wacht af.
De waarheid heeft je inmiddels alweer achterhaald (jaja, het gaat snel met dit losgeslagen zooitje wat zich cabinet noemt). Het kan dus vele malen erger dan Borst
Plaats reactie