Vragen stellen aan de SGP

P.Paape

Bericht door P.Paape »

Origineel geplaatst door Menno
Beste P. Paape,

De SGP heeft eerder deze week heel veel plaatsen in Groningen voorzien van folders. Een SGP-karavaan van zo'n 30 ouderen en jongeren is de hele dag door het Groningerland gesjeesd om op diverse plaatsen achter iedere huisdeur een open brief van de SGP achter te laten.

Menno
Op diverse plaatsen achter iedere huisdeur?
Snik... :( :( :( Blijkbaar heb ik muizen in mijn brievenbus, want ik ben geen foldertje tegengekomen!!! Nu moet SGP maar afwachten of ik wel op ze stem, straks is mijn stembiljet ook weggeknabbeld.

P.Paape

NB. Op de plakborden heb ik inderdaad wél propeganda gezien :thu.
Menno

Bericht door Menno »

Beste Aapje en andere OSW-forummers,

Als er een uitdrukking op de SGP van toepassing is, is het wel: een man een man, een woord een woord.

Ik heb Aapje beloofd hem een rondleiding door het Kamergebouw in Den Haag aan het Binnenhof te geven als hij met een paar SGP-advertenties komt aanzetten. Misschien hebben anderen daar ook idee in.

Ik doe het volgende aanbod: tot de zomer heb ik alleen DV 3 juli nog vrij; Tijdstip: 's middags half 2 tot ca. 4 uur.
Programma: de beloofde rondleiding, een gesprek met een Binnenhof-SGP'er, bezoekje publieke tribune en video afdeling voorlichting Tweede Kamer. En natuurlijk: koffie en/of fris!

Laat even weten wat jullie hiervan vinden. Er is geen minimumaantal aanmeldingen, wel een maximum: 25.
Ik hoor het wel wat jullie hiervan vinden.
Zeg en mail het voort!!!!

Menno
Menno

Bericht door Menno »

Beste P. Paape,

Zit er misschien een stikker op je brievenbus: geen ongeadresserd reclamedrukwerk?

Menno
P.Paape

Bericht door P.Paape »

Neen, geen stickers.

Maar, 'k heb wel op uw SGP gestemd hoor, dus da's alweer een troost.

P.Paape
Aapje

Bericht door Aapje »

Dat is echt wel heel leuk Menno.

Maar moet je nu echt al die folders hebben of een bepaald aantal enne als ik ze heb met hoeveel personen mag ik komen.

Groetjes de AAP

PS de AAP is vrouwelijk
Menno

Bericht door Menno »

Nu ik dat weet, aap, ben je zeker welkom. laat die advertenties en folders maar zitten. aantallen: we kijken niet op een paar mannen en vrouwen meer. zelf vind ik altijd een clubje van een man en vrouw of 15 het leukst. iedereen komt dan tot z'n recht, en je kunt alles goed laten zien.

menno

ps: voor de zomer zit ik vol!!!! najaar is nog plek genoeg.
Menno

Bericht door Menno »

3 juli houd ik eventueel vrij.

menno
Billy

Bericht door Billy »

straks staat het hele osw-forum bij je op de stoep!!;):P:P:P

want er zijn hier heeeeeeeeel veel SGP-lovers:in:in:in:in:in:in:in:in:in:in:in:in
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
rekna

Bericht door rekna »

dit is toch een vragenrubriek?
Ik heb vele vragen. Wat vindt de SGP van alle afspraken die gemaakt worden in het nieuwe regeeraccoord? (Borssele langer open, meer asfalt, kilometerheffing, vreemdelingenbeleid etc. etc.) Ben hier wel benieuwd naar. Kom ik er misschien achter of ik alleen uit principe SGP stem of dat ik ook partij-inhoudelijk sgp-er ben.
Huiswerk voor Menno. Of is er ook een college opgenomen in het programma van 3-7?
Billy

Bericht door Billy »

hoorde ik in de auto op radio 1 Kees van der Staaij bij Sjors Frohlich ( overigens een van de beste radio 1 verslaggevers/journalisten).

Vooral met de asfaltplanenn is de sgp het niet eens. Wel eens met strenger asielbeleid.

verder vroeg kees zich af wat er met de etische punten als homo/abortus/euthanasie ging gebeuren.

heb helaas niet het heel programma gehoort
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Plaats reactie