Forum-thermometer
Re: Forum-thermometer
@Tiberius: Het is rond de eerste van de maand, dus dat is 29 juli.
@Mara: Het kan zijn dat er rekenfouten in gemaakt zijn, en wat dat qoten betreft, weet ik niet, het kan dus zijn dat sommigen lager of hoger voorkomen
@MoesTuin, op de 15de plaats mag je voor 10 dagen naar mars. Mara krijgt echter een excursie van 25 dagen naar mars, en Erasmiaan en Parsifal maar één
@Mara: Het kan zijn dat er rekenfouten in gemaakt zijn, en wat dat qoten betreft, weet ik niet, het kan dus zijn dat sommigen lager of hoger voorkomen
@MoesTuin, op de 15de plaats mag je voor 10 dagen naar mars. Mara krijgt echter een excursie van 25 dagen naar mars, en Erasmiaan en Parsifal maar één
Ik hoor er ook tussen, op een gedeelde 20e plaats. Wil 3 dagen naar Mars.
mogen het ook 10
zijn?

Weet je dat de Vader je kent
Weet je dat je van waarde bent
Weet je dat je een Parel bent
Een Parel in Gods Hand!
Weet je dat je van waarde bent
Weet je dat je een Parel bent
Een Parel in Gods Hand!
Als je het via het lijstje geplaatste berichten bepaalt, moet je wel kijken of iemand het echt gepost heeft en er geen quoting van iemand anders bijzit.Forummer schreef:@Tiberius: Het is rond de eerste van de maand, dus dat is 29 juli.
Ik ben er toch maar even voor gaan zitten, want kon al niet geloven dat ik zoveel postings op mijn naam zou hebben staan (mijn gemiddelde is nog geen 7 berichten per dag nl)
Ik kom ruwweg tot 220-225 postings dus.

Onvriendelijke cadeaus deel jij uit trouwens.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Het worden er 5.Anker schreef:Ik hoor er ook tussen, op een gedeelde 20e plaats. Wil 3 dagen naar Mars.
Ja, dan kan ik zeker alle 314 berichten na gaan trekken, dank je de koekoek.Mara schreef: Als je het via het lijstje geplaatste berichten bepaalt, moet je wel kijken of iemand het echt gepost heeft en er geen quoting van iemand anders bijzit.
Ik ben er toch maar even voor gaan zitten, want kon al niet geloven dat ik zoveel postings op mijn naam zou hebben staan (mijn gemiddelde is nog geen 7 berichten per dag nl)
Ik kom ruwweg tot 220-225 postings dus.![]()
Onvriendelijke cadeaus deel jij uit trouwens.
Verder:
Forummer schreef:Ik kan niet voor rekenfouten aansprakelijk gesteld worden![]()
MoesTuin schreef:mogen het ook 10zijn?
![]()
![]()
![]()
![]()

Als je niet de moeite wilt nemen om het op de juiste manier te doen, waarom begin je er dan aan?Forummer schreef:
Ja, dan kan ik zeker alle 314 berichten na gaan trekken, dank je de koekoek.
Weet je dat je op deze manier onwaarheden verspreidt?
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Je zou een cursusje bij Gijs83 kunnen gaan volgen.
Een cursus temperaturen?Tiberius schreef:Je zou een cursusje bij Gijs83 kunnen gaan volgen.
Nogmaals wil ik er de nadruk op leggen dat ik NIET aansprakelijk gesteld kan worden voor rekenfouten!
Je maakt van een mug een olifant, MaraMara schreef:Als je niet de moeite wilt nemen om het op de juiste manier te doen, waarom begin je er dan aan?Forummer schreef:
- JolandaOudshoorn
Het is komkommertijdForummer schreef:Je maakt van een mug een olifant, MaraMara schreef:Als je niet de moeite wilt nemen om het op de juiste manier te doen, waarom begin je er dan aan?Forummer schreef:
Ik weet, mijn Verlosser leeft
ik vraag me af hoe je het berekend hebt als je de beginwaarden niet weet? Je kan toch niet het aantal berichten op een bepaalde datum checken?
Ik heb een maand van tevoren ook alle berichtaantallen genoteerd.Chrisje72 schreef:ik vraag me af hoe je het berekend hebt als je de beginwaarden niet weet? Je kan toch niet het aantal berichten op een bepaalde datum checken?
Je kunt ook bij zoeken op naam ingeven 1 maand.
???refo schreef:Je kunt ook bij zoeken op naam ingeven 1 maand.