oeps domme fout SGP!!!!!!!

Plaats reactie
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

oeps domme fout SGP!!!!!!!

Bericht door Billy »

domdomdomdomdom

SGP deelt per ongeluk folders uit in Sliedrecht

De SGP heeft afgelopen woensdag in een wijk in Sliedrecht per abuis partijfolders uitgedeeld. De Staatkundig Gereformeerde Partij ging daarmee in tegen de afspraak om tot de verkiezingen geen campagne te voeren.
In een reactie zegt het partijbestuur van Sliedrecht de actie te betreuren. Volgens de secretaris van de kiesvereniging Griffioen was maandag al besloten dat de folders in de kast zouden blijven.


:#:#:#:#:#:#:#:#:#:#:#:#:mad::mad::mad::#:#:#:mad2::mad2::mad2:
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Jelle

Bericht door Jelle »

Jammer jammer Sliedrechtse SGP-ers.
Juist met zulk soort zaken gaat men aan de haal om kritiek te uiten.
Maarja gedane zaken nemen geen keer, maar ik zou wel excusses maken daarvoor op de een of andere wijze.
P.Paape

Bericht door P.Paape »

Amaaaaiiii,

Wat lees ik nu?

Dat streep ik natuurlijk weer direct af bij de SGP op mijn puntenlijstje. De partij die de meeste punten heeft (of CDA, of CU, of SGP) krijgt mijn stem. Peiling momenteel: CU 1, SGP 2, CDA 3.
Kom op SGP, toon me uw juiste kanten...

Groet,
P.Paape

PS. Als maandag al gezegd is dat de folders in de kast zouden blijven liggen, waarom zijn ze dan toch nog uitgedeeld???!!!! FOEI SGP, schaamt u.
Refojongere

Bericht door Refojongere »

Beste Paape,

Ik zou eerder naar de beginselen kijken en kijken wat dan het beste aansluit bij de Bijbel en de gereformeerde belijdenis.
Ik zou wel weten waar de gereformeerde beginselen het veiligste zijn.
Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 12174
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Bericht door Herman »

Veling heeft anders dinsdag al weer zijn hoofd voor de camera laten verschijnen bij Andries Knevel. Komt ook niet echt sympathiek over.
Menno

Bericht door Menno »

Over de campagnestop wat de SGP betreft dit.

1. Op maandagavond is er al contact geweest met onze mensen die de advertenties uitzetten in de kranten. Mededeling: alles intrekken.
2. Dinsdagochtend vroeg is de voorkant van de SGP-website aangepast met de mededeling: campagne moet stoppen, inclusief folderen etc.
3. RD van dinsdagavond had hetzelfde.
4. Woensdag is een brief uitgegaan van Haagse partijbureau naar álle kiesverenigingen: stop de campagne-activiteiten.

Conclusie: meer kun je als partij echt niet doen. Als er dan toch nog dingen misgaan omdat er zaken zijn die al in de pijplijn zitten, of omdat iemand niet oplet, resten excuses. Die zijn, waar ons is gebleken dat er toch nog dingen misgingen, zelfs buiten onze schuld, aangeboden.

Menno de Bruyne

PS: ook bij andere partijen ging er het nodige mis. Veling op tv op dinsdag is al genoemd, en in Middelburg zijn op woensdag nog VVD-folders verspreid. Om maar twee voorbeelden te noemen. Excuses daarvoor heb ik nog niet gehoord...
P.Paape

Bericht door P.Paape »

Prima verdediging Menno,

Als ik uit mijn werk kom, zal ik allereerst mijn stembiljet nemen om richting stembus te kuieren, om zo wat Staatkundig Gereformeerde medemensen verheugen...:D

Groet,
P.Paape
Plaats reactie