Ex-voorzitter jongerenorganisatie CU geeft wijs advies!

Plaats reactie
kridje
Contacteer:

Ex-voorzitter jongerenorganisatie CU geeft wijs advies!

Bericht door kridje »

Hoera, hoera,
Lees de conclusie van de ex-voorzitter van de jongerenpartij van de CU. Zijn advies is: STEM OP SGP!

Wie had dit verwacht? Ik niet! Zegt volgens mij wel genoeg. Als je niet het hele artikel door wil lezen dan kan ik je vertellen dat zijn advies aan het aan van het artikel staat. HOERA!

Artikel RD
de Paus

Bericht door de Paus »

Ik heb het artikel vlugjes door gelezen, en kom tot de conclusie dat hij dit zegt omdat de SGP als enige partij zo duidelijk tegen die onzin op TV is... en met die onzin bedoel ik dan het debat tussen de reclames van de soundmixshow door.
Voor mij niet echt overtuigend.
P.Paape

Bericht door P.Paape »

Kars Veling is ook TEGEN onzin op tv. Dat heeft hij duidelijk gezegd.

Die ex-voorzitter heeft zichzelf niet goed voorgelicht.

SGP is toch überhaupt tegen een tv?
Adje

Bericht door Adje »

kGeloof het wel, P.Paape.

Heeft dit raakvlak met de topic: SGP meer PR in ander kranten? Zou de SGP toch maar op TV moeten?
parsifal

Bericht door parsifal »

Ik kan hier het artikel uit het RD niet openen. Wel kreeg ik net de nieuwsbrief van Ebate (van de CU-jongeren). Daar stond de column van Hans Valkenburg waaruit geput is. Het lijkt me niet de meeste serieuze oproep tot stemmen op de SGP. Hij geeft wel een commentaar op het stuk uit het RD. Hij vindt het ongepast dat er bij het artikel een foto stond van een discussierende Veling. Alsof hij mee had gedaan aan het Soundmix-debat. Verder zoekt Valkenburg minder de confrontatie met andere Christelijke partijen dan bijvoorbeeld hier gebeurd en waar ook dhr Veling zich schuldig aan maakt. Geef me dan dhr van de Vlies maar, die zich daar behoorlijk ver van houdt.
Wat mij betreft het maakt me niet zoveel uit wie van deze twee partijen de zetels krijgen. Al ben ik wel bang dat als CU grootheidswaanzin krijgt, het mis gaat.

Vaya con Dios,

parsifal
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Plaats reactie