Laatste dag geloof ik he?helma schreef:Blauwe brief![]()
Ook een roeibootje begrijp ik?

Wij ook, het is alleen nog niet echt binnen, we staan op de uitkijk.
Laatste dag geloof ik he?helma schreef:Blauwe brief![]()
wij gaan altijd op vakantie van onze blauwe briefMara schreef:Laatste dag geloof ik he?helma schreef:Blauwe brief![]()
Ook een roeibootje begrijp ik?![]()
Wij ook, het is alleen nog niet echt binnen, we staan op de uitkijk.
Bandjes, of bedoel je cassettes?Yesenaer schreef:Zaterdag naar een zendingsmarkt geweest, en enkele prekenboekjes gekocht. En enkele prekenbandjes waaronder enkele van toenmalige studenten en nog enkele uit Rijssen en Nieuw-Beijerland.
Wat is het verschil tussen een bandje en een cassette??Mara schreef:Bandjes, of bedoel je cassettes?Yesenaer schreef:Zaterdag naar een zendingsmarkt geweest, en enkele prekenboekjes gekocht. En enkele prekenbandjes waaronder enkele van toenmalige studenten en nog enkele uit Rijssen en Nieuw-Beijerland.
En heb je dan nog een apparaat om ze af te spelen?
Bedoeld wordt (denk ik) het verschil tussen een bandrecorderband en een cassettebandje.Afgewezen schreef:Wat is het verschil tussen een bandje en een cassette??Mara schreef:Bandjes, of bedoel je cassettes?Yesenaer schreef:Zaterdag naar een zendingsmarkt geweest, en enkele prekenboekjes gekocht. En enkele prekenbandjes waaronder enkele van toenmalige studenten en nog enkele uit Rijssen en Nieuw-Beijerland.
Ja precies.Hendrikus schreef:Bedoeld wordt (denk ik) het verschil tussen een bandrecorderband en een cassettebandje.Afgewezen schreef:Wat is het verschil tussen een bandje en een cassette??Mara schreef:Bandjes, of bedoel je cassettes?Yesenaer schreef:Zaterdag naar een zendingsmarkt geweest, en enkele prekenboekjes gekocht. En enkele prekenbandjes waaronder enkele van toenmalige studenten en nog enkele uit Rijssen en Nieuw-Beijerland.
Maar als iemand "prekenbandje" zegt, bedoelt 'ie doorgaans een cassette en geen recordertape.
Bestaan die noghelma schreef:6 badmutsen
In alle soorten en maten: http://dianazwemkleding.nl/badmutsen-c-39_69.htmlMara schreef:Bestaan die noghelma schreef:6 badmutsen
Je meent het en ze zien er nog hip uit ook.helma schreef:In alle soorten en maten: http://dianazwemkleding.nl/badmutsen-c-39_69.htmlMara schreef:Bestaan die noghelma schreef:6 badmutsen
Wij hebben ze nodig voor het zwembad in Tyon.