DOE NIET MOEILIJK STEM SGP

Jelle

Bericht door Jelle »

Ja mensen we semmen uiteraard toch allemaal SGP, er mag geen stem verloren gaan. En niet stemmen is natuurlijk winst voor de tegenpartij.

Nee mensen Stem en wie goed stemt, stemt SGP:-:bou:
kridje
Contacteer:

Bericht door kridje »

STEM SGP, DAAR KUNNEN WE WAT MEE!!!!

en laten we ophouden met:

SGP, weg ermee
Trein

Bericht door Trein »

Origineel geplaatst door Jelle

Nee mensen Stem en wie goed stemt, stemt SGP:-:bou:
En wie nadenkt stemt geen sgp.

Vooral hun discriminatie van vrouwen is zeer kwalijk
de Paus

Bericht door de Paus »

Schrik niet, maar ik denk er zelfs aan om op JP Balkenende te gaan stemmen. En waarom? Omdat ik mijn stem er wel over heb voor een mogelijke christelijke minister-president.
kridje
Contacteer:

Bericht door kridje »

Mensen. mensen, mensen,

Lees het nieuwe topic in deze rubriek. Het is niet te geloven maat toch waar! De ex-voorzitter van de jongerenorganisatie van de CU geeft elk christen een duidelijk advies! STEM SGP ZEGT HIJ!!! Kunnen jullie dit begrijpen???? Ik wel, hiep hiep hoera.

SGP DAAR KUNNEN WE WAT MEE!!!!:bou::bou::bou::bou::bou::bou::bou::bou::bou::bou::bou::bou:
bloob

Bericht door bloob »

Origineel geplaatst door Trein

En wie nadenkt stemt geen sgp.

Vooral hun discriminatie van vrouwen is zeer kwalijk
Wat is dat nou weer voor uit de lucht gegrepen, nergens op gegronde uitspraak????
Adje

Bericht door Adje »

Wat is dat nou weer voor uit de lucht gegrepen, nergens op gegronde uitspraak????
Zijn we toch al wel aan gewend?!
anne

Bericht door anne »

SGP denkt met u mee...!
Adje

Bericht door Adje »

De SGP is met twee zetels niet tevree.... :stu

:P
Trein

Bericht door Trein »

Ik had hier al geantwoord, maar blijkbaar is een eerlijk goed onderbouwd antwoord hier niet welkom, mijn hele post is weggehaald namelijk door de heren moderators.

Way to go, stop je kop maar in het zand, en sluit je ogen maar voor anders denkenden. Gaat lekker zo met dit forum. Hersenspoeling en censuur:mad2::mad2::mad2::mad2::mad2::mad2::mad2::mad2::mad2::mad2::mad2::mad2::mad2::mad2::mad2::mad2::mad2:
Billy

Bericht door Billy »

er moet wel ruimte blijven voor mensen met een andere , dan een SGP, mening!!!!

dus Trein, wat mij betreft mag je gewoon op een ""billijke en nette"" wijze je commentaar geven op de SGP.

kom op medeforummers.... we staan toch wel ope voor een ander zijn mening??

WEES KRAS...

STEM BAS ( LIJST 7)
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
kridje
Contacteer:

Bericht door kridje »

Origineel geplaatst door Billy
dus Trein, wat mij betreft mag je gewoon op een ""billijke en nette"" wijze je commentaar geven op de SGP.

WEES KRAS...

STEM BAS ( LIJST 7)
Het was niet meer "billijk en netjes"!
limosa

Bericht door limosa »

Trein,

Ik denk dat het probleem niet is dat je andersdenkend ben maar dat je uitsluitend je conclusies uitspreekt. Probeer nou eens je argumenten uiteen te zetten, dat zou een hoop kou uit de lucht halen. Het werkt net zoals bij die sommetjes bij wiskunde enzo: opgave (beschrijf het probleem), afleiding (geef je overwegingen en argumenten), oplossing (trek je conclusies). Als je alleen maar je conclusies naar ons toetert is dat op den duur vermoeiend. En, oh ja, dat je ergens van kotst is geen steekhoudend argument.
Blijf het proberen, want zoals jij (als Trein) zou moeten weten: er is geen spoor zonder dwarsliggers!

limosa
Trein

Bericht door Trein »

Het was heel billijk en netjes, alleen niet in het straatje van de admin, en dan wordt een reaktie hier dus gewoon weggehaald blijkbaar.
Lekker asociaal van die admin dus. Maar ja, grote kans dat niemand deze reaktie te zien krijgt, want die zal het admin figuurtje ook wel weer weghalen :mad2::mad2::mad2:
Plaats reactie