DOE NIET MOEILIJK STEM SGP

de Paus

Bericht door de Paus »

Uhm. Pausje ik wil jou eens wat vragen. Jij vind het niet erg dat roomsen en reformatorischen met elkaar samen werken binnen een partij! Zou Willem van Oranje hier ook zo over gedacht hebben? Ik geloof niet dat hier veel goeds van kan komen!
Kom op zeg. Doe niet zo negatief over je broeders en zusters in de Rooms Katholieke Kerk. En ik heb trouwens ook niet gezegd dat ik het goed vind dat ze binnen 1 partij samen werken. Ik heb gezegd dat ik wel degelijk de steun van de katholieke broeders en zusters kan gebruiken en wil gebruiken als de idealen hetzelfde zijn. Als jij dan niet geloofd dat er niet veel goeds van kan komen, heb je dan een klein geloof ???? of is er iets anders aan de hand?

Trouwens: alle SGP-ers kunnen blij zijn: voor de aanstaande gemeenteraads verkiezingen hebben bij mij in de gemeente ChristenUnie en SGP een gecombineerde lijst. Dus stem ik toch een beetje ook voor de SGP. Mijn voorkeurstem zal echter niet naar een SGPer gaan.... :)

de paus
Lecram

Bericht door Lecram »

Trouwens: alle SGP-ers kunnen blij zijn: voor de aanstaande gemeenteraads verkiezingen hebben bij mij in de gemeente ChristenUnie en SGP een gecombineerde lijst. Dus stem ik toch een beetje ook voor de SGP. Mijn voorkeurstem zal echter niet naar een SGPer gaan.... :)

de paus
Heh heh, bij ons in de gemeente ook, zelfs met een vrouw op de lijst (nog wel een onverkiesbare plaats, maar toch.....)
:-
Gerrie

Bericht door Gerrie »

kijk kijk

toch heel wat samenwerkingen tussen SGP en CU
zo hoort het toch??
Ja, in mijn woonplaats ook. Billy kan gerust zijn. Gerrie zou SGP stemmen (tenminste als ik vandaag moest stemmen :%).
Billy

Bericht door Billy »

Hoi gerrie,

maar wat doe je dan in mei met de 2e kamerverkiezingen???
Dan komt het er dus op aan!!! :P :P :P :+ :+
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
BOELY

Bericht door BOELY »

He paus waar woon jij tegenwoordig toch!
Gerrie

Bericht door Gerrie »

maar wat doe je dan in mei met de 2e kamerverkiezingen???Dan komt het er dus op aan!!!
Ja Billy, dat is nog heel veel nachtjes slapen. Eerst maar 6 maart, dan zien we wel verder. :+
Billy

Bericht door Billy »

maar wat doe je dan in mei met de 2e kamerverkiezingen???Dan komt het er dus op aan!!!
Ja Billy, dat is nog heel veel nachtjes slapen. Eerst maar 6 maart, dan zien we wel verder. :+
voorlopig houden we sgp-politiek dus nog wel ff op de agenda staan :, :, :, en dus ook SGP :in :in :-
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Jelle

Bericht door Jelle »

Laat ik toch maar SGP blijven stemmen inplaats van CU.
Wat zie ik in een plaatselijk reklameblaadje van de CU? Men is er voor dat het gemeentebestuur de winkelopening op zondag niet moet steunen.
Nou? een heel goed streven. toch?
Wat schets mijn verbazing, er is ruimte te kort op de folder en de tekst moet dus aangepast worden zodat het toch alles in de folder gezet kan worden.
En wat schrapt men in deze folder?
Ja, ja, de winkels mogen weer open op zondag het gemeente bestuur mag weer medewerking geven aan de zondagsopening.
Wat een partij zeg. Juist dit hadden ze nu moeten laten staan.
Daarom Stem SGP en je weet zeker dat de zondagsopening van winkels niet vergeten wordt of afgedaan wordt.
CU stemmen? Bah
parsifal

Bericht door parsifal »

verandert echt het beleid? Of wordt er gewoon ergens geen melding van gemaakt? Het komt me inderdaad wat amateuristisch voor als een partij enkel punten maakt van zaken die in de folders staan.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
de Paus

Bericht door de Paus »

Wat schets mijn verbazing,
wat schrapt men in deze folder?
Ja, ja, de winkels mogen weer open op zondag het gemeente bestuur mag weer medewerking geven aan de zondagsopening.
Wat een partij zeg. Juist dit hadden ze nu moeten laten staan.
Denk je nu echt dat ze van standpunt zijn gewijzigd omdat ze het niet meer in een FOLDERTJE kunnen plaasten?
Jelle

Bericht door Jelle »

Ik denk niet dat ze van standpunt verandert zullen zijn, maar dit zijn nou juist (plaatselijk) de hete hangijzers en ik zou als partij dan juist naar mijn kiezers toe willen laten blijven dat wij voor de handhaving van winkelsluiting zijn op zondag.
Dit is voor de plaatselijk stemmers toch ook belangrijk.
Juist die zondagsopening van winkels leeft bij de mensen, vandaar mijn mening dat ze nou juist dit punt hadden moeten laten staan.
G. Bosch

Bericht door G. Bosch »

Origineel geplaatst door Billy
Zware verkiezingsstrijd verwacht men?

ach kom op zeg, daar storen wij ons niet aan.

:-WIJ STEMMEN ALLEMAAL :in SGP :in

OF HEB JIJ ANDERE PLANNEN ??? NEE TOCH :sne
Stem tegen stem SGP!!!
Mirror

Bericht door Mirror »

Origineel geplaatst door G. Bosch
Stem tegen stem SGP!!!
Hoe bedoel je? Waartegen?
kridje
Contacteer:

Bericht door kridje »

Origineel geplaatst door Mirror
Origineel geplaatst door G. Bosch
Stem tegen stem SGP!!!
Hoe bedoel je? Waartegen?
Wat denk je? Volgens mij bedoeld Bosch tegen de huidige tijdsgeest. Net zoiets als de SP maar dan als het ware op christelijke fundamenten.

P.S. Trouwens G. Bosch van harte welkom op dit forum en ik hoop dat je het naar je zin zal krijgen!
Plaats reactie