Speculeren over grootste partij!!!

de Paus

Bericht door de Paus »

Vanochtend zag ik nog een interview met de oud-lijsttrekker van een ouderenpartij: AOV. Die worden zeker weten niet de grootste partij!!! Zou wel goed zijn voor onze Jelle als die partij de grootste zou worden :) :) ;) ;)
parsifal

Bericht door parsifal »

Hoe vonden jullie de laatste peiling

CU: 5.3% van de stemmen dat betekent 7 zetels.
D66: 5.2% van de stemmen dat betekent 8 zetels.

Hmm volgens mij had ik ook al voor ik wiskunde ging studeren argwaan gekregen bij dit soort resultaten.

Vaya con Dios,

parsifal
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Adje

Bericht door Adje »

Dat is hogere politiek, parsifal. Dat is niet bedoeld voor luttele stervelingen zoals ons!:stu
Aapje

Bericht door Aapje »

ik ben SGPer maar hoop dat CDA de grootste partij wordt.
Billy

Bericht door Billy »

ik denk dat dat voor een nieuw politiek klimaat in Nederland weer eens goed zou zijn.

Als de SGP niet zou bestaan zou ik Jan Peter stemmen. Sympathieke vent!! die Balkenende

alleen dat kapsel he ;) ;) ( geintje)
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
BOELY

Bericht door BOELY »

Volgens mij gaat Groenlinks ook hoge ogen gooien met rosemuller!
Adje

Bericht door Adje »

Of juist niet, BOELY. Zijn enigszins zwabberende houding mb. tot de oorlog in Afghanistan wordt hem door de echte GL-ers nogal kwalijk genomen.
Plaats reactie